ورزشی 08:02 - 30 فروردین 1394
سرمربی دورتموند می‌گوید که احتمال دارد فصل آینده استراحت کند و در هیچ تیمی مربیگری نکند.

کلوپ: شاید فصل بعد استراحت کنم

به گزارش ایسنا، دورتموند در هفته بیست و نهم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی خود از پادربورن پذیرایی کرد و توانست برابر این تیم با سه گل به پیروزی برسد تا به رده هشتم جدول رده بندی صعود کند.

دورتموند در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که هفته قبل برابر بروسیا مونشن گلادباخ شکست تلخی را متحمل شده بود. کلوپ گفت: خوشحالم که در این دیدار توانستیم به پیروزی برسیم و شکست هفته قبل را به فراموشی بسپاریم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. فضای موجود در ایدونا پارک مثال زدنی بود. بدون شک حضور آخرم در دورتموند بسیار احساسی خواهد بود اما تا آن روز باید خودم را کنترل کنم.

یورگن کلوپ هفته قبل اعلام کرد که در پایان فصل از دورتموند جدا خواهد شد. او در این چند سال حضورش در دورتموند نتایج درخشانی با این تیم به دست آورد و توانست دو سال پیاپی تیمش را قهرمان رقابت های بوندس‌لیگا کند و به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یابد.

تیم کلوپ در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداد و کلوپ فشار زیادی را تحمل کرد و همین نیز باعث شد تا در نهایت از هدایت دورتموند کناره گیری کند. کلوپ پیش از این اعلام کرده بود که نیازی به استراحت ندارد و فصل آینده در یک تیم دیگر مربیگری خواهد کرد اما به نظر می رسد که تغییر موضع داده است.

سرمربی دورتموند می گوید این احتمال وجود دارد که یک سال استراحت کند و فصل آینده را در هیچ تیمی مربیگری نکند. او گفت: فعلا هیچ فرصتی برای فکر کردن ندارم. نیازی نیست که الان تمرکز خود را به هم بزنم. می خواهم از روزهای پایانی حضورم در دورتموند لذت ببرم. هر احتمالی وجود دارد. شاید سال آینده مربیگری نکنم و با دستارانم استراحت کردیم. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

منچستر سیتی و پاری سن ژرمن دو مشتری جدی کلوپ هستند و سرمربی دورتموند به احتمال زیاد به یکی از این دو تیم خواهد رفت.

انتهای پیام


6220924
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فدراسیون کشتی روسیه اعلام کرد تصمیم گرفته است کشتی‌گیران خود را به‌عنوان ورزشکار بی‌طرف به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نفرستد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز اروپا نتایج شب گذشته یورو ۲۰۲۴ را در صفحات نخست خود پوشش دادند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیران باشگاه استقلال به دنبال انتخاب سرپرست برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران قصدی برای بازگشت به این تیم ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در باشگاه با مدیرعامل و معاون ورزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از جامعه ورزش برای حضور پرشور در انتخابات و تبریک به دکتر پزشکیان، منتخب ملت ایران قدردانی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرار بود تمرین تیم فوتبال استقلال تهران تا ۲۰ تیرماه آغاز شود، اما زمان شروع تمرینات آبی‌ها به تعویق افتاد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: حمید سوریان به عنوان نایب رئیس فدراسیون و پرافتخارترین مدال‌آور کشتی فرنگی قرار است با تیم ملی عازم المپیک پاریس شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ترکیب ۶ نفره تیم ملی گلبال برای اعزام به بازی‌های پارالمپیک پاریس نهایی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی اسپانیایی پرسپولیس امروز برای ملاقات و گفتگو با مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است