استانی 14:35 - 07 فروردین 1394
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از 95 هزار مسافر در 9 روز نخست تعطیلات نوروزی از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در لرستان بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی 95 هزار مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین رضا مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پانزدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نورزی از بیست و هفتم اسفند ماه گذشته در لرستان آغاز شده است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده استقبال مسافران از آن بیش از سالیان گذشته صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در نوروز امسال 15 پست ایمنی و سلامت مسافران نورزی در مبادی ورودی شهرهای لرستان و مکان‌های پر بازدید نظیر قلعه فلک‌الافلاک دایر شده است که در آن خدمات گوناگونی نظیر تست قند خون و فشار خون، خدمات امدادی، توزیع بروشور و نقشه، ایجاد فضای دوستدار کودک و خیمه‌های نماز و پاسخگویی به مسائل شرعی از جمله آن‌ها به شمار می‌آید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: با توجه به استقبال بیشتر مسافران از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سال‌جاری سعی کرده‌ایم، فضای بیشتری را به این طرح در جوار پست‌های نوروزی استان اختصاص دهیم، تا بتوانیم جوابگوی نیاز مراجعان باشیم.

مرادی عنوان کرد: یکی از اهداف طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی، کمک به سفری ایمن و سالم است و همکاران و اعضای داوطلب ما سعی می‌کنند، با اطلاعاتی و بسته‌هایی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، تا حد فراوانی در کاهش سوانح رانندگی در این ایام تاثیر گذار باشند.

وی اظهار کرد: در طی این مدت به بیش از 6300 نفر خدمات کنترل فشار خون و تست خون انجام شده است، تا مسافران بیشتر مراقب حفظ سلامتی خود باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان در پایان متذکر شد: در 9 روز آغازین طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی جمعیت هلال احمر لرستان از 520 نفر روز نیروی داوطلب استفاده کرده است و در بحث پشتیبانی نیز، ستاد استانی و شعب جمعیت هلال احمر در شهرهای استان نیز مشارکت دارند.

انتهای پیام/2304/ذ20


6102274
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است