استانی 10:57 - 21 مهر 1392
‌صبح امروز
پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید گمنام در قم تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در مراسم تشییع این شهید گمنام که از ساعت 9 صبح امروز از حرم مطهر به سمت گلراز شهدا و موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی وابسته به جامعه ‌المصطفی العالمیه برگزار شد سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه (س) و امام جمعه قم، احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، برخی از مدیران و مسئولان استان و نیز جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، سپاهیان، روحانیون و دانشجویان حضور داشتند.

تشییع‌کنندگان با در دست داشتن بیرق‌هایی مزین به نام ائمه اطهار (ع) و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و نیز تصاویر شهدای دوران دفاع مقدس یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

در حال حاضر پیکر این شهید گمنام به موسسه بنت‌الهدی رسیده و تشییع‌کنندگان در حال عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) هستند.

قرار است این شهید گمنام در این موسسه آموزش عالی به خاک سپرده شود.


1848466
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است