استانی 10:25 - 22 مرداد 1401

خبرنگاران از ارکان تاثیرگذار در جنگ روایت ها هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران سپاه و بسیج استان با گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه همایش امروز آئین اختتامیه چندین رویداد سال است، افزود: یکی از مؤلفه‌ها و ارکان‌های جنگ ترکیبی و شناختی نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی است و باید با جریان کفر مقابله کنند.

وی با اظهار اینکه مازندران به واسطه برخورداری از جریان رسانه‌ای ارزشمند در حوزه فضای مجازی و مکتوب، دارای حال وهوای خوب رسانه‌ای است، افزود: آنچه که مردم در قالب رسانه‌ها مشاهده می‌کنند نسبت به دیگر استان‌ها متفاوت است.

وی با عنوان اینکه خبرنگاران با کار طاقت فرسایی روبرو هستند، افزود: در جنگ شناختی و چندوجهی که دشمن به راه انداخته است، یکی از ارکان‌های تأثیرگذار در جنگ روایت‌ها را خبرنگاران روایت می‌کنند.

سردار مسلمی با اشاره به فریضه جهاد تبیین اظهار داشت: وظیفه نیروهای وفادار انقلاب اسلامی این است که به درستی واقعیت‌های انقلاب را به گوش مردم برسانیم و رسانه‌های غربی در دستاوردهای انقلاب اسلامی سیاه نمایی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: دشمن در حال وارونه جلوه دادن برخی از واقعیت‌ها است و رسانه‌های ما به واسطه داشتن نیروهای انقلابی و دلسوز با دیگر رسانه‌ها متفاوت هستند و این سبب برتری ما در جنگ تمام عیار شده است.


11652471
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است