ورزشی 11:07 - 29 تیر 1393
بازیکنان و مربیان می‌توانند شکایت کنند
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: باشگاه‌ها حق انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان را ندارند زیرا این یک سند محرمانه است.

نظری: باشگاه‌ها حق انتشار قرارداد بازیکنان را ندارند/سازمان لیگ خودش اقدام به انتشار کند

محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان گفت: طبق قوانین این قراردادها یک سند محرمانه است و باشگاه‌ها مجاز به انتشار سند محرمانه نیستند و حق انتشار آنها را ندارند. قرارداد با بازیکن یا مربی یک توافق بین طرفین است که یک طرف نمی‌تواند بدون رضایت طرف دیگر آن را منتشر کند.

وی ادامه داد: اگر باشگاه‌ها این سند محرمانه را منتشر کنند بازیکنان و مربیان می‌توانند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند و بگویند سند محرمانه‌ای یکطرفه منتشر شده است.

نظری تصریح کرد: باشگاه نفت مسجدسلیمان یکی از پنج باشگاه کم‌هزینه لیگ برتر است با این حال من قوانین را می‌گویم. سقف پرداختی بازیکنان ما 500 میلیون تومان است و ما بازیکن 50-40 میلیون تومانی هم داریم بنابراین میانگین پرداختی ما 200 میلیون تومان است به عقیده من هم سازمان لیگ بهتر است میانگین قرارداد باشگاه‌ها را منتشر کند و نظارت کلی بر سقف بودجه باشگاه‌ها داشته باشد. با این حال اگر سازمان لیگ تمایل به انتشار قراردادها دارد می‌تواند خودش قراردادها را منتشر کند زیرا همه باشگاه‌ها زیر نظر سازمان لیگ فعالیت می‌کنند.

نظری با اشاره به هزینه‌های کم این باشگاه گفت: فصل گذشته ما با بودجه‌ای کمتر از 2.5 میلیارد تومان به لیگ برتر صعود کردیم و در این فصل هم یکی از پنج باشگاه کم‌هزینه لیگ برتر خواهیم بود در لیگ یک هم در همین استان خودمان باشگاهی بود که سه برابر ما هزینه کرد اما نتوانست به لیگ برتر صعود کند.ما در این فصل لیگ برتر هم یکی از باشگاه‌های کم‌هزینه خواهیم بود.


4277987
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است