ورزشی 12:28 - 03 تیر 1396
ایسنا نوشت: دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران تأکید کرد که در این تیم می‌ماند.

بیرانوند: تا 1400 با پرسپولیس قرارداد دارم/ در فصل جاری هم در پرسپولیس خواهم ماند

دروازه بان پرسپولیس در حاشیه مراسم تجلیلی که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برای بیرانوند و وحید امیری گرفته شده بود، گفت: امسال سال فوتبالی خوبی داشتم و با تیم پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر توانستیم به جمع هشت تیم برتر آسیا هم صعود کنیم و در تیم ملی نیز با صعود مقتدرانه به جام جهانی این موفقیت تکمیل شد. امسال نیز به دنبال ادامه این روند در تیم ملی و تیم پرسپولیس هستم.

بیرانوند در پاسخ به پرسش ایسنا که از پرسپولیس جدا می‌شوید؟ تأکید کرد: من تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارم و وقتی این قرارداد بلندمدت را بسته‌ام یعنی به دنبال اهداف زیادی با این تیم هستم و در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر لژیونر شدنم به گوش رسیده که سکوت کرده‌ام و این سکوت به نشانه رضایت برای رفتن از پرسپولیس نیست.

این دروازه‌بان لرستانی گفت: خیلی‌ها می‌گفتند که چرا در فضای مجازی این موضوع را تأیید یا تکذیب نمی‌کنی، در جواب می‌گفتم که وقتی نمی‌خواهم از پرسپولیس بروم چه چیزی را بگویم؟ مطمئناً برای فصل جاری نیز در پرسپولیس خواهم ماند.

او در واکنش به این که برانکو اعلام کرده اگر بیرانوند بخواهد برود و به نفع باشگاه پرسپولیس باشد، مانع او نمی‌شویم، گفت: من چنین صحبتی را نشنیده‌ام و وقتی نشنیده‌ام نظری هم راجع به آن ندارم. به هر حال برانکو مربی بزرگی است و اگر این صحبت را مطرح کرده حتماً دلیل خاصی دارد ولی من دوست دارم با پرسپولیس ادامه دهم.



256 41

 


9199629
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور بازی با سپاهان کمترین برخورد را خطا می‌گرفت و سرعت بازی را گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی اسکیت انتقاداتی بابت استاندارد نبودن پیست‌ها و وضعیت خوابگاه و تغذیه در اردو مطرح کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی با یکدیگر مناظره کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی‌های دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا با پیروزی تیم‌های المپیاکوس و فیورنتینا به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا بایرلورکوزن موفق شد رم را شکست دهد و مصاف مارسی و آتالانتا مساوی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چلسی و تاتنهام در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که بازی با برتری ۲ - ۰ شاگردان مائوریسیو پوچتینو همراه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل، مربی و بازیکن پرسپولیس به اتفاقات بازی دیروز مقابل سپاهان واکنش نشان دادند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل، مربی و بازیکن پرسپولیس به اتفاقات بازی دیروز مقابل سپاهان واکنش نشان دادند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ترانه احمدی با رکوردشکنی به عنوان نفر برتر رقابت‌های دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم دست یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است