ورزشی 12:01 - 12 شهریور 1393
کارشناس تکواندو با تاکید بر عملکرد خوب ملی‌پوشان در مسابقات قزاقستان گفت: ملی‌پوشان بازی‌های آسیایی اینچئون را بزرگ نکنند و فکر کنند که در لیگ مبارزه می‌کنند.

توصیه به تکواندوکاران اینچئون: فرض کنید در لیگ مبارزه می‌کنید

جمشید سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در مورد عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات گرندپری قزاقستان، اظهار کرد: کسب سه مدال از پنج نماینده عملکرد خوبی است و این نشان می‌دهد که تکواندوکاران ایران اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌اند. وقتی جوان ما می‌تواند قهرمان چندین دوره جهانی و المپیک را شکست دهد ثابت می‌کند که اگر او به او اعتماد به نفس و خودباوری لازم برسد می‌تواند همه را شکست دهد.

وی در مورد عملکرد احتمالی ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی اینچئون ، گفت: بازی‌های آسیایی مانند المپیک است و برای همه اهمیت دارد. کار ملی‌پوشان ما قطعا بسیار سخت خواهد بود، اما آنها نباید به خودشان استرس وارد کنند. آنها برای این که بخواهند راحت‌تر مبارزه کنند باید فکر کنند در مسابقات لیگ شرکت دارند و مبارزه می‌کنند.

رییس هیات تکواندوی استان تهران در مورد این که آیا انصراف چندین ملی‌پوش از حضور در مسابقات گرندپری دلیل خاصی دارد، گفت: شاید دلیل اصلی آن این است که این مسابقات چندین مرحله در طول سال برگزار می‌شود و بهترین‌های جهانی هم حضور دارند. همین مسائل باعث می‌شود ورزشکاران تصمیم بگیرند در بهترین شرایط عازم مسابقات شوند.

وی ادامه داد: در مورد انصراف محمد باقری معتمد از رفتن به قزاقستان می‌دانم که او مصدوم بود و اگر در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد آسیب دیدگی‌اش تشدید می‌شد و برای آینده‌اش خطرناک می‌شد، اما آنچه در این انصراف‌ها مهم است این است ورزشکاران نباید خودسرانه تصمیم بگیرند و حتما با کادر فنی هماهنگ کنند.

سهرابی در مورد قهرمانی تیم تکواندوی نونهالان استان تهران در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: آینده نگری ما جواب داد و توانستیم با همدلی، همفکری و هم هدف شدن باز هم توانایی ورزشکاران پایتخت را نشان دهیم. البته باید بگویم ما در همین رده سنی هم از روانشناس و مربی تخصصی بدنسازی استفاده کردیم که نشان دهنده اهمیت ما به این رده سنی است.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


4636119
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» فابیو کاپلو به مربیگری مهاجم پیشین تیم های لاتزیو و اینتر در لیگ برتر روسیه واکنش نشان داد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» رسانه روسی محمد محبی را یکی از اکتشافات غنی لیگ برتر فوتبال روسیه در این فصل معرفی کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» لیگ حرفه ای فوتبال عربستان می تواند مقصد احتمالی بعدی ژاوی هرناندس، سرمربی کنونی بارسلونا باشد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» شاگردان پائز در تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار دوستانه مقابل برزیل تن به شکست دادند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» بانوی پیر با فتح کوپا ایتالیا گوشه ای از ناکامی هایش در فصل 24-2023 فوتبال ایتالیا را جبران کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» ستاره بلژیکی سابق کهکشانی ها با وجود اینکه دیگر در این تیم جایی ندارد، هزینه ای قابل توجه روی دست این باشگاه گذاشت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» برنامه باواریایی ها برای تغییر در کادر فنی این تیم دستخوش تغییراتی شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در دیدارهایی باقیمانده از هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شیاطین سرخ و شاگردان پوچتینو موفق به کسب سه امتیاز شدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سی و چهارمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا با حمایت کامل از فعالیت های فدراسیون فوتبال فلسطین برگزار شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» روز نخست رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است