استانی 05:05 - 13 خرداد 1397

همه باید برای پاسداری از انقلاب اسلامی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نجفی قدسی شامگاه شنبه در ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور آیت الله العظمی سبحانی از مراجع تقلید و جمعی از فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: همواره باید یاد و نام امام راحل را زنده نگه داریم و دشمنان داخلی و خارجی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به دنبال بیان حرف‌هایی از سر ناسپاسی هستند تا بتوانند به انقلاب و نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: امام راحل و علمای بزرگ در طی سالیان زیاد تلاش کردند و شهدای بسیاری در این مسیر فدا شدند تا انقلاب اسلامی به ثمر برسد و ما نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که انقلاب مورد آسیب قرار گیرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به اهداف نهضت امام راحل ابراز داشت: امام خمینی(ره) قصد براندازی رژیم طاغوت را داشت و در ادامه می‌خواستند جمهوری اسلامی را در کشور برپا کنند و از طرفی نیز به دنبال این امر بودند تا پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانند.

وی بیان داشت: رهبر کبیر انقلاب در ۸۰ سخنرانی خود به این نکته اشاره کردند که انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام عصر(عج) است و بارها به این موضوع تأکید و بر این مسئله اعتقاد داشتند که نظام اسلامی باید به ظهور حضرت حجت ختم شود.

نجفی قدسی ابراز داشت: هرکسی به سهم خود باید در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی تلاش کند که البته این امر به منظور سرپوشی خطاها و اشتباهات در گوشه و کنار نیست.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری امروز در خط امام راحل سکان‌دار انقلاب اسلامی هستند و همین امر موجب ادامه دشمنی دشمنان با نظام اسلامی است که مشخص می‌شود انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشده است.


9799248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است