ورزشی 09:58 - 05 مهر 1393
قائم مقام باشگاه استقلال با گلایه از داوری بازی تیمش و پرسپولیس گفت پنالتی اعلام شده علیه تیمش واقعا عجیب بوده است و مطمئن است که داور آن صحنه را ندیده است.

پورکیانی: مکانی باید اخراج می‌شد/ کمیته داوران در چینش‌هایش بهتر عمل کند

علی پورکیانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس با انتقاد از داوری این دیدار گفت: تا دقیقه 21 این دیدار، بازی متعادلی را شاهد بودیم اما در آن دقیقه یک خطای صد در صد از سوشا مکانی رخ داد که باید این بازیکن به دلیل آن اخراج می‌شد. آن صحنه می‌توانست روند بازی را عوض کند. من نمی‌گویم که این اتفاقات عمدی است اما تیم ما در این فصل از داوری خیلی لطمه خورده است. دو نمونه کوچک آن بازی ما با ملوان و فولاد است و این پرسپولیس هم نمونه آخر آن بود. ما در بازی با پرسپولیس با اشتباهات محض داوری باختیم. پنالتی‌ای هم که علیه ما اعلام شد هم واقعا عجیب بود. من مطمئنم که داور صحنه را ندید وگرنه متوجه می‌شد که خطای نوری باید اعلام می‌شد نه بازیکن ما.

وی ادامه داد: ما از این وضعیت داوری واقعا گلایه داریم. حق خودمان می‌دانیم نسبت به آن شکایت کنیم. امیدواریم کمیته داوران از این پس داوران بهتری را بچینند و مانع از این اتفاقات تاثیرگذار در نتایج شوند. آقای ویسی تلاش زیادی می‌کنند که تیم نتیجه بگیرد و می بینید که تیم ما زیباترین بازی‌ها را ارائه می‌دهد. او کار خودش را خوب انجام می‌دهد و توقع ما این است که کمیته داوران هم تلاش کند تا داورانش عملکرد خوبی داشته باشند. ویسی از تیمش ناراحت نیست. او نگران وضعیت داوری بازی‌هاست و از وضعیت آن ناراحت است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اظهارات ویسی راجع به داور بازی این تیم و پرسپولیس چیست، بیان کرد: من از این مساله خبری ندارم اما می‌دانم ویسی کسی نیست که مسائل شخصی را در فوتبال مطرح کند و مطمئنم اگر این اشتباهات رخ نمی‌داد او هیچگاه این موارد را مطرح نمی‌کرد. او از این وضعیت ناراحت است و به این دلیل آن موارد را مطرح کرده است.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که ماجرای بازیکن سرباز استقلال خوزستان که کارت معافیتش جعلی بوده است چه شد، گفت: ما تنها یک بازیکن داریم و آن هم ابراهیم صالحی است. به ما گفته شده که فعلا او را نباید به میدان بفرستیم. البته اینکه آیا می‌توانیم به جای او بازیکن دیگری بگیریم را شفاها قبول کرده‌اند اما چون وضعیت این بازیکن هنوز قطعی نشده است،‌ فعلا کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. امیدواریم این مسئله هرچه سریعتر حل شود و البته که باشگاه ما تابع قانون است و طی کردن خدمت سربازی را مسئله مهمی می‌داند.

انتهای پیام


4808850
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است