ورزشی 10:04 - 16 آبان 1398
برای "بررسی حضور زنان در ورزشگاه‌ها"
یک سایت عربی مدعی شد که رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال به زودی راهی تهران می شود.

اینفانتینو به تهران می‌آید

به گزارش ایسنا و به نقل از الخلیح 365، فدراسیون فوتبال ایران بعد از توافقی که با فیفا داشت به این نتیجه رسید که در بازی های ملی زمینه را برای حضور زنان در ورزشگاه مهیا کند. یک منبع نزدیک به فیفا در گفت و گویی که با فرانس فوتبال داشت اعلام کرد که اینفانتینو رئیس فیفا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ایران زده، اعلام کرده که به زودی راهی تهران می‌شود تا وضعیت حضور زنان را در ورزشگاه‌ها از نزدیک پیگیری کند.

این منبع تاکید کرد که هنوز زمان دقیق سفر اینفانتینو مشخص نیست اما دلیل اصلی این سفر بررسی وضعیت حضور زنان در ورزشگاه است تا جایی که رئیس فیفا اعلام کرده که دوست دارد خودش در ورزشگاه در نزدیکی زنان بنشیند.

این سایت عربی در ادامه به نقل از این منبع نوشت که فیفا به دنبال این است که علاوه بر بازی‌های ملی در بازی های لیگ ایران هم به زنان این اجازه داده شود که راهی ورزشگاه شوند.

انتهای پیام


10286256
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است