ورزشی 11:21 - 11 مرداد 1393
خوروش در گفت‌وگو با فارس:
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: خریدهای ما خوب بود و کرانچار هم از روز اول متوجه این قضیه شده بود.

خریدهای ما همگی خوب بودند/ برای تیمی که قهرمانی می‌خواهد نام حریف فرقی نمی‌کند

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص پیروزی سپاهان مقابل پیکان در هفته اول لیگ برتر گفت: ما با آمادگی‌ای که در اردوی ترکیه و به خصوص دیدار مقابل فنرباغچه به دست آوردیم به تیم اعتقاد خاصی داشتیم و همین اعتقاد باعث شد تا در بازی دیروز هم نتیجه بگیریم و امیدوار به بازی‌های آینده باشیم.

وی درباره تمجید کرانچار از بازیکنان جدید و تازه جذب شده سپاهان هم ادامه داد: خوشبختانه همه خریدهای ما خوب بود و کرانچار هم از روز اول این بازیکنان را دیده بود و متوجه شد که بازیکنان می‌توانند برای تیم مثمرثمر باشند و البته نه‌تنها بازیکنان جدید بلکه بازیکنان قدیمی هم عملکرد خوبی در بازی دیروز از خودشان نشان دادند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره دیدار هفته آینده این تیم مقابل گسترش فولاد در تبریز تصریح کرد: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود بازی سخت و آسان وجود ندارد و باید همه بازی‌ها را محکم بگیریم و برای ما نباید فرق داشته باشد که با چه تیمی بازی داریم. ما اگر قهرمانی می‌خواهیم باید در همه بازی‌ها جدی به میدان برویم تا قدم‌های اول را محکم برداریم.

انتهای پیام/ی


4370728
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است