استانی 11:06 - 12 بهمن 1393
فرماندار شهرستان کوهرنگ خبر داد
فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: همزمان با دهه فجر بهره‌برداری از 16 پروژه در این شهرستان آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از 16 پروژه در کوهرنگ

مرتضی زمان‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: همزمان با سی و ششمین فجر پیروزی، بهره‌برداری از 16 پروژه عمرانی در شهرستان کوهرنگ، از توابع استان چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

وی گفت: برای بهره‌برداری از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کوهرنگ، 113 میلیارد و 798 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی، تأمین و هزینه شده است.

زمان‌پور تأکید کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان کوهرنگ در سی و ششمین فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، زمینه اشتغال مستقیم 146 نفر فراهم می‌شود.

این مسئول افزود: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری، عملیات اجرایی سه پروژه جدید در شهرستان کوهرنگ نیز آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: تکمیل عملیات اجرایی و آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های جدید این شهرستان در دهه فجر سال جاری، 19 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان کوهرنگ، نقش مهم و تأثیرگذاری را در مبارزات علیه حکومت شاهنشاهی از سال 1342 تا براندازی این حکومت ستمگر، در بهمن سال 1357، داشته‌اند.

زمان‌پور خاطرنشان کرد: عشایر شهرستان کوهرنگ و استان چهارمحال و بختیاری نیز برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تلاش‌ها و رشادت‌های فراوانی انجام داده و در نهایت، 19 بهمن سال 1357، با حضور در تهران، بیعت خود با امام خمینی(ره) را برای همیشه اعلام کردند.

وی بیان داشت: مردم شهرستان کوهرنگ و به ویژه عشایر این شهرستان، در 36 سال گذشته، وفاداری خود را در صحنه‌های مختلف ثابت و حمایت قاطع خود را از آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ولایت‌فقیه، اعلام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ به خدمات‌رسانی بی‌منت نظام جمهوری اسلامی ایران به تمامی مناطق کشور در 36 سال گذشته اشاره و اضافه کرد: خدمات‌رسانی به مردم دهستان موگویی، از توابع این شهرستان، به عنوان نماد عینی دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی عنوان داشت: توسعه محورهای ارتباطی، باز شدن راه برای بسیاری از مناطق بدون جاده، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم، رشد شاخص‌های توسعه‌ای، اجرای طرح‌های صنعتی، بالا رفتن سطح رفاه عمومی، بی‌نیازی از وابستگی به بیگانگان، رشد علم، ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی، حفظ اقتدار ایران، ثابت شدن حقانیت کشور در بخش‌های گوناگون، توسعه سیاسی، افزایش سطح فرهنگی و دستیابی به بسیاری از موفقیت‌های مختلف، مهم‌ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستند.

زمان‌پور اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، در 36 سال گذشته، تلاش‌های بی‌وقفه و فراوانی را برای ضربه زدن به کشور و براندازی نظام جمهوری اسلامی انجام دادند که تمامی این نقشه‌های پلید، با مدیریت مدبرانه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ولایت‌فقیه و همچنین حمایت قاطع مردم از مسئولان ارشد نظام، همواره خنثی شده است.

وی گفت: مردم شهرستان کوهرنگ نیز در این مدت، با حضور پرشور و گسترده خود در صحنه‌های مختلف مربوط به انقلاب اسلامی، همواره وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ولایت‌فقیه و شهدای این کشور، اعلام و استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف پلیدش، ناامید کردند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ تأکید کرد: مردم شهرستان کوهرنگ، برای گرامیداشت دهه فجر سال جاری، برنامه‌های زیادی مانند برگزاری جشن‌ها و آیین‌های خاص را انجام می‌دهند.

وی مشارکت مردم شهرستان کوهرنگ با مسئولان این شهرستان را نشان‌دهنده مردمی بودن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و افزود: در 36 سال گذشته، وجود همکاری بین مردم و مسئولان، باعث کسب موفقیت‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف شده است.

زمان‌پور تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در 36 سال گذشته، با اندیشیدن تدابیر ویژه و حرکت در مسیر اقدامات علمی، پژوهشی و کارشناسی، نقش مهمی را در مدیریت مشکلات کشور و جلوگیری از افزایش معضلات مربوط به زندگی مردم ایفا کرده است.


5748069
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است