استانی 18:28 - 07 فروردین 1399
ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ثبت ابتلای قطعی سه بیمار دیگر به کروناویروس در این دانشگاه خبر داد.

۸۲ مبتلا و ۱۰ فوتی، جدیدترین آمار کرونا در شمال غرب خوزستان

دکتر مهدیه توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۷ بیمار مشکوک به کروناویروس در بخش بیماری‌های حاد تنفسی بیمارستان بزرگ دزفول بستری و تحت نظر هستند که هنوز نتایج آزمایش‌های نهایی این بیماران آماده نشده است.

وی با اشاره به ثبت سه مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: بر اساس آزمایش‌های انجام شده، تاکنون ابتلای ۸۲ نفر به کرونا در حوزه شمال غرب خوزستان مثبت و قطعی شده و نتیجه آزمایش ۱۵۱ نفر دیگر منفی بوده است.

توکلی گفت: ۱۳ نفر از مبتلایان مربوط به خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، ۴۹ نفر از شهرستان دزفول، ۱۷ نفر از شوش و سه نفر از گتوند هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: همچنین در مجموع ۱۰ نفر از مبتلایان به کروناویروس فوت شده اند که دو نفر خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، چهار نفر از دزفول، سه نفر از شوش و یک نفر از گتوند بوده اند.

انتهای پیام


10458489
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است