استانی 15:11 - 11 بهمن 1393
فرمانده ناحیه سپاه نکا:
فرمانده ناحیه سپاه نکا از اعزام 120 دانش‌آموز دختر نکایی به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد.

120 دانش‌آموز دختر نکایی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی ظهر امروز در حاشیه مراسم اعزام این دانش‌آموزان در جمع خبرنگاران در نکا افزود: با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش گروه جدیدی از دانش‌آموزان دختر نکایی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به درستی اعزام کاروان راهیان نور یک پاتک بسیجی در جنگ نرم دشمن است، اظهار داشت: ترویج و نشر عقاید شهدا و فرهنگ از خودگذشتگی، ایثار و شهادت، از جمله جبهه‌هایی است که در مقابل جنگ نرم دشمن به درستی ایستاده و مقاومت کرده است.

فرمانده ناحیه سپاه نکا گفت: مهم‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور در قالب دانش‌آموزان و دیگر اقشار مردم مشتاق به بازدید از این مناطق، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، بازگویی ایثار و رشادت‌های آنان و بزرگداشت ارزش‌های این انقلاب است.

رمضانی با اشاره به آغاز مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی گفت: نخستین اعزام با حضور خواهران دانش‌آموز از شهرستان نکا انجام شد که دانش‌آموزان با همراهی راویان و مربیان خود با سه دستگاه اتوبوس عازم مناطق جنگی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در یان اعزام، به همراه هر اتوبوس یک مبلغ خواهر، یک مسئول و یک روای به همراه اکیپ تدارکاتی و بهداری عازم مناطق جنگی جنوب شدند. 

فرمانده سپاه نکا تصریح کرد:  اعزام دانش‌آموز پسر نیز از اول اسفندماه آغاز می‌شود که براساس برنامه‌ریزی انجام شده دانش‌آموزان پسر نکایی در این سفر با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام می‌شوند. 

مدیر آموزش و پرورش نکا نیز در این باره گفت: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق جنگی از جمله برنامه‌های منظم این نهاد با همکاری سپاه است که با قوت انجام می‌شود.

اصغر کارگر افزود: در قالب کاروان راهیان نور دختر در این دوره از اعزام ، 120 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که همراه با دانش آموزان، روحانیون و راویان دفاع مقدس نیز اعزام شدند.

وی همچنین با اشاره به اعزام روحانی، راوی و مربیان همراه این کاروان راهیان نور اظهار داشت: این سفر پنج روزه با هدف بصیرت‌افزایی در قشر دانش‌آموز دختر و پسر و آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت و دفاع از آرمان‌های انقلاب انجام می‌شود.

وی گفت: علاوه بر حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، برگزاری مراسم یادواره شهدا، شب‌های خاطره‌گویی و روایت‌گری از ایام جنگ، نیز از دیگر برنامه‌های کاروان‌های اعزامی به مناطق جنگی جنوب کشور است.


5742318
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است