بازار 13:16 - 02 مهر 1401

کسب درآمد دلاری با ثبت نام و معامله درفارکس

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ، یکی از ایده‌آل ترین شیوه زندگی، کسب درامد به صورت دلاری و هزینه کردن به صورت ریالی می باشد . شاید این موضوع در نگاه اول هر کسی را به خود جذب کند ، اما باید توجه داشت با توجه به محیط زندگی ما و نحوه پرداخت دستمزدها این امر تا حدی امکان پذیر نیست . ولی بازارهای مالی که امروزه در سرتاسر دنیا طرفداران خاص خود را دارند، پلی هستند تا به راحتی به یک دریای بیکران وصل شد و به صورت دلاری کسب درامد کرد.

 

بازار تبادل ارز خارجی یا به اطلاح فارکس، یکی مارکت های بزرگ دنیا با پیشینه چند صد ساله است . چند سالی است این امکان برای افراد معمولی هم فراهم شده تا در ان به معامله بپردازند .ارکان اصلی در بازار فارکس موسسات مالی و بانک های بزرگ در سرتاسر دنیا هستد که به انجام معاملات بر روی ارز و دارایی کشورها می پردازند که در این بین معامله گران خرده که من و شما هستیم هم در ان امکان معامله و کسب سود داریم اما به شرط آموزش فارکس و کسب تجربه. اتصال معامله گران خرده به بازار فارکس از طریق کارگزاری ها انجام می گیرد که در ادامه بیشتر با نحوه ورود و ثبت نام با بازار فارکس آشنا خواهیم شد .

نحوه ورود و ثبت نام در بازار فارکس

همانطورکه اشاره شد برای متصل شدن به بازار فارکس و معامله در آن نیاز است تا از طریق واسطی که آن ها را به عنوان بروکر یا کارگزاری می شناسیم، به بازار متصل شد . خوشبختانه در سال های اخیر بروکرهای زیادی ایجاد شده اند که اتصال به بازار فارکس و ترید را برای کاربران آسان نموده اند . پس برای ورود یا به نوعی ثبت نام در بازار فارکس ابتدا نیاز است تا یک کارگزاری مطمئن را برای خود انتخاب کنیم و با انجام ثبت نام و احراز هویت در آن به فارکس متصل شویم . اما چطور یک بروکر قابل اعتماد را انتخاب کنیم؟

انتخاب یک بروکر مطمئن برای ورد به فارکس

برای انتخاب یک بروکر یا کارگزاری مطمئن نکات زیادی وجود دارد که باید آنها را مد نظر داشت. اولین نکته در رابطه با انتخاب یک بروکر خوب، داشتن سابقه خوب در بازار می باشد. این نکته که بروکر دارای سابقه کاری خوبی در بازار فارکس باشد و یا حداقل چندسالی در زمینه ارائه خدمات به کارابران فعال باشد، نکته فوق العاده حائز اهمیتی است.

نکته دیگر درخصوص انتخاب یک کارگزاری خوب؛ پشتیبانی به زبان فارسی هست . با توجه به تحریم هایی که متوجه ایران می باشد این نکته حائز اهمیت هست که کارگزاری به ایرانیان خدمات ارئه بدهد و پیشتبانی فارسی هم یکی از نکاتی است که در خصوص انتخاب یک بروکر مطمئن برای ایرانی ها باید مد نظر داشت. بروکر آلپاری یکی از بروکرهای قابل اعتمادی است که سال هاست با ایرانیان خدمات خوبی ارائه می دهد.

همانطور که متوجه شدید برای ورود به بازار فارکس و ثبت نام در آن کار سختی در پیش ندارید و به راحتی با انتخاب یک کارگزاری مطمئن و ثبت نام و احراز هویت در آن می توانید به بازار فارکس متصل شوید. اما برای رسیدن به یک درآمد خوب دلاری که هدف شما برای ورود به بازار فارکس است نیاز است تا به درستی آموزش ببینید. در صورت نداشتن آموزش درست برای انجام معالات شما نه تنها از بازار سودی کسب نخواهید کرد ، بلکه سرمایه اولیه خود را هم از دست خواهید داد. پس قبل از شروع به معامله سعی کنید تا به درستی آموزش ببینید. منابع زیادی برای آموزش فارکس وجود دارند اما اگر به دنبال یک آموزش اصولی و جامع هستید، پیشنهاد ما به شما دوره های آموزشی جامع زدبورس است که شما را از یک فرد مبتدی در بازار به یک تریدر حرفه ای تبدیل می کند. این آموزش ها تمام نیازهای شما در تحلیل تکنیکال ، فاندامنتال ، تقویم اقتصادی فارکس و.... را پوشش می دهد.

مراحل ثبت نام در فارکس و بروکر آلپاری

برای ثبت نام لازم است تا ابتدا واد سایت بروکر آلپاری شوید و با ورود به قسمت ثبت نام اطلاعات شخصی خود را وارد کنید .با وارد کردن اطلاعات خود در چندین صفحه در نهایت یک نام کاربری و رمز عبور به شما داده می شود که برای ورود باید از آن استفاده کنید. پس از ورود اطلاعات اولیه نیاز است تا یک تایید هویت انجام گیرید تا از صحت اطلاعات وارد شده از طرف شما اطمینان حاصل شود . پس از تایید اطلاعات شما قادر هستید تا حساب مورد نظر خود را افتتاح کرده و شروع به معامله کنید .

شما می توانید تمام مراحل فوق را با جزئیات کامل و راهنمای تصویری در مقاله آموزش جامع ثبت نام در فارکس و بروکر آلپاری+ نکات کلیدی هنگام ثبت نام!مطالعه کنید.

امیدواریم تا شما هم با ثبت نام در بازار فارکس و با یک آموزش اصولی به کسب درآمد دلاریی از این بازار برسید. منبع: zburse.vip


11696325
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است