استانی 19:19 - 05 شهریور 1393
همزمان با هفته دولت
‌همزمان با‌ هفته دولت با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان زاهدان 18 پروژه عمرانی در بخش نصرت‌آباد و کورین افتتاح شد.

افتتاح 18پروژه‌ عمرانی در شهرستان زاهدان

‌به گزارش خبرگزاری فارس از زاهد‌ان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان، ‌همزمان با‌ هفته دولت با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان زاهدان 6 پروژه عمرانی در بخش نصرت‌آباد افتتاح شد.‌

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زاهد‌ان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات شهری و کشاورزی و منابع طبیعی است.

عبدالرحمان شهنوازی تصریح کرد: برای افتتاح این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 4/1172 میلیارد ریال هزینه شده است که با افتتاح این پروژه‌ها تعداد 39 روستا و تعداد 190 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

‌همچنین با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان زاهدان 12 پروژه عمرانی در بخش کورین افتتاح شد.‌

معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی فرمانداری در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات شهری و کشاورزی و منابع طبیعی است.

‌شهنوازی تصریح کرد: برای افتتاح این پروژه ها اعتباری بالغ بر 4/4292 میلیارد ریال هزینه شده است‌ که با افتتاح این پروژه‌ها تعداد 381 روستا و تعداد 3512 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.


4582426
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار کوهبنان از ریزش معدن زغال سنگ در منطقه طغرالجرد خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از نیروهای معدن اصلی زغال سنگ جان باخت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» بیمارستان بنت الهدی در مرکز استان خراسان شمالی با گذشت حدود 57 سال از آغاز فعالیت، دیگر توان ارائه خدمات به مادران و نوزادان را ندارد و ضرورت راه اندازی یک مرکز جدید برای حل مشکلات مرکز استان بسیار ضروری است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب در شهرستان کلات تاکید کرد و گفت: باید با تمام توان برای وضعیت های احتمالی سیل پیش رو آمادگی داشته باشیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیئت فوتبال اصفهان گفت: برای حل مشکل زمین فوتبال ساحلی جلسات متعددی برگزار شده و این مشکل طی 3 ماه آینده حل خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت 6 اثر میراث منقول این استان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود توده گرد و خاک و تداوم آن تا اواخر وقت امروز؛ شنبه 29 اردیبهشت هشدار سطح زرد صادر کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر مقابله با تکثیر پشه آئدس در جلوگیری از شیوع بیماری های تب دار گفت: پشه آئدس در 2 شهرستان جنوبی استان از جمله عسلویه و کنگان مشاهده و عملیات سم پاشی آغاز شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور هنرمندان و گروه هایش نمایشی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست اداره میراث فرهنگی نطنز از اختصاص 180 میلیارد ریالی تسهیلات به حوزه میراث نطنز خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام وضعیت لغزندگی در محورهای استان خراسان شمالی از مسافران خواست سفر خود را به این استان در روزهای آینده انجام دهند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است