استانی 10:19 - 01 خرداد 1394
مشهد؛
هشتمین همایش بین‌المللی " تحقیق در عملیات " در مشهد در حال برگزاری است.

دبیر علمی هشتمین همایش بین‌ المللی تحقیق در عملیات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: هدف از برگزاری این همایش فراهم شدن زمینه‌ همکاری پژوهشگران با آخرین دستاوردهای علمی و ایجاد موقعیت برای تبادل نظر و آشنایی بیشتر دانشجویان با آخرین پیشرفت‌ها در زمینه‌های نظری و کاربردی رشته علوم ریاضی است.

دکتر تقی زاده افزود: برنامه ریزی خطی و غیر خطی، بهینه سازی استوار، برنامه ریزی اعداد صحیح و ترکیباتی، بهینه سازی تصادفی، بهینه سازی ناهموار، روش های ابتکاری و تقریبی، کاربرد روش های برنامه ریزی ریاضی از جمله محور های این همایش می باشد.

وی با اشاره به این که 318 مقاله به دبیر خانه این همایش ارسال شده است، گفت: از این تعداد مقالات 130 مقاله به صورت سخرانی و 81 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.

دبیر علمی هشتمین همایش بین‌ المللی تحقیق در عملیات افزود: در این همایش میهمانانی از کشورهای چین، استرالیا، آمریکا، انگلستان، جمهوری چک، ایتالیا و سوئد شرکت کردند.

هشتمین همایش بین‌ المللی تحقیق در عملیات تا امروز در مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام/س


6419443
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است