استانی 13:14 - 02 مرداد 1393
رشت/
شخصیت های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و دانشگاهی استان گیلان با صدور بیانیه هایی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه و کشتار بی رحمانه زنان و مردان و کودکان بی دفاع ، آمادگی خود را برای شرکت در راه پیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ در بخش هایی از بیانیه های این روز تاریخی، از حمله اسرائیل غاصب به غزه به عنوان فاجعه اسفبار یاد شده و آمده است متاسفانه در برابر این جنایت ددمنشانه صدایی از جانب مدعیان حقئوق بشری به گوش نمی رسد و این گونه نسل کشی و کودک کشی با بی توجهی رسانه های جهانی چه توجیهی می تواند داشته باشد. در این بیانیه ها از مجامع بین المللی و در راس آن از شورای امنیت خواسته شده است با این گونه حوادث غیرانسانی و تلخ مقابله کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات استان گیلان نیز با صدور بیانیه ای ضمن اعلام چهار مسیر اصلی راه پیمایی در مرکز استان از گیلانیان غیور دعوت کرده است با حضور در راه پیمایی های روز جهانی قدس در 50 نقطه این استان ،تهاجم وحشیانه اسرائیل غاصب را محکوم و از مردم بی دفاع غزه و قیام فلسطین حمایت کنند.

راه پیمایی روزجهانی قدس ساعت 10 و نیمم صبح فردا در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در رشت و 50 شهر استان گیلان برگزار می شود.

انتهای پیام/ز




4315779
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است