ورزشی 12:07 - 09 آبان 1393
سرمربی تیم والیبال ساحلی :
کیش - ایرنا - سرمربی تیم والیبال ساحلی از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه درنیمه اسفند ماه امسال به میزبانی جزیره کیش خبرداد.

حمید موحدی که به همراه تیم ملی والیبال ساحلی به منظور برگزاری یک اردوی شش روزه در کیش به سر می برد روز جمعه در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا یاداور شد : این چهارمین اردوی آماده سازی تیم والیبال ساحلی برای حضور در مسابقات تایلند است . به دلیل مطابقت آب و هوایی جزیره کیش با پوکت تایلند (محل برگزاری مسابقات آسیایی ساحلی)، استاندارد بودن محل و دارا بودن ماسه فوق العاده برای تمرینات، بر آن شدیم تا این مرحله از اردو در جزیره کیش برگزار شود.



وی در مورد وضعیت تیم والیبال ساحلی کشور اظهار داشت: عمده تلاش کادر فنی جوانگرایی در تیم بوده است ، بازیکنان سابق شرایط سنی بالایی داشتند و در شرایط فعلی، تیمی جوان با قد بلند و فیزیک بدنی بسیار مناسب و همچنین انگیزه بالا داریم و بر روی آن سرمایه گذاری کرده ایم.



موحدی با یاد آوری اینکه برنامه دو ساله برای تیم تعریف شده است ، گفت : هدف ما حضور در المپیک 2016 برزیل است اما هنوز به اهداف مورد نظر دست نیافته ایم .همچنین برپایی اردوهای متوالی و حضور در مسابقات متعدد و افزایش توان فنی و تجربه از دیگر رویکردهای تیم است که امیدوارم پس از 2 سال و تحقق برنامه ها به اهداف مورد نظر برای حضور در المپیک 2016 دست پیدا کنیم .



وی در مورد برنامه های تمرینی تیم در اردوی کیش نیز گفت : تمرینات از امروز (جمعه ) و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مدت 6 روز در پلاژ آقایان زیر نظر مربیان تیم و با حضور مربیانی از کیش انجام می شود و عمده تمرینات بر روی تئوری ، تصویر سازی ذهنی و بدنسازی متمرکز خواهد شد.







* حضورمان در اردوی قطر هنور قطعی نیست



سرمربی تیم والیبال ساحلی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد اعزام تیم به اردوی برون مرزی قطر نیز گفت : طبق برنامه ریزی ها و قبل از حضور در رقابت های تایلند قرار بود یک اردوی 5 روزه در قطر داشته باشیم اما به دلیل مسایل مالی هنوز این امکان قطعی نشده است و احتمالا هفته آینده مشخص می شود.



به گفته موحدی ، تیم قطر دارای 2 بازیکن برزیلی است که هر دو به تابعیت کشور قطر در آمده اند و برای تیم بازی می کنند. حضور در این اردو و دیدار دوستانه با این تیم فرصت خوبی برای کسب تجربه برون مرزی خواهد بود. از این رو امیدوارم کمیته ملی المپیک همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد و ما قبل از رقابت های تایلند به اردو قطراعزام شویم .



وی همچنین در مورد دلیل برگزار نشدن مسابقات والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه در سال های اخیر در جزیره کیش گفت : این رقابت ها هر سال با همکاری دانشگاه ازاد اسلامی به عنوان حامی مالی برگزار می شد اما به دلیل تغییرات مدیریتی این دانشگاه ، این رقابت ها درچهار سال اخیر برگزار نشد.



تیم والیبال ساحلی کشور با 4 بازیکن و همچنین ، سرمربی ، مربی ، بدنساز و آنالیزور از روز پنج شنبه هفته گذشته به منظور برگزاری یک اردوی شش روزه وارد جزیره کیش شده اند.



مسابقات آسیایی ساحلی تایلند 25 آبان تا دوم آذر ماه در 25 رشته به صورت المپیکی برگزار می شود و ورزشکاران ایرانی در 18 رشته در این رقابت ها حضور خواهند داشت .



1630**1641 **1581

انتهای پیام /*


5081945
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است