بازار 09:48 - 18 خرداد 1401

قلاب؛ سامانه جامع و یکپارچه مقایسه قیمت و خرید مستقیم آنلاین راه اندازی شد

انبوهی از اطلاعات در اینترنت وجود دارد، اما یافتن اطلاعاتی طبقه بندی شده که به دنبال آن هستید، خیلی ارزشمند است. اگر فروشنده محصولاتی هستید، یکی از ابزارهایی که می تواند به شما کمک کند، یک وب سایت مقایسه قیمت است. یکی از این وب سایت ها که به تازگی و با امکانات منحصر به فردی راه اندازی شده است، وب سایت قلاب (https://gholab.ir) است.

قلاب سامانه مقایسه قیمت کالاهای نو و دست دوم با امکان خرید آنلاین و یا اتصال به فروشندگان اصلی محصولات است. مقایسه قیمت محصول در قلاب به شیوه ای دقیق و به آسانی انجام می شود. در قلاب تمرکز بر روی مصرف کننده نهایی است و با پایش های منظم فروشندگان در جدول قیمت تجمیع می شوند به طوری که کاربران با مشاهده یک محصول در قلاب می توانند از بهترین قیمت محصول با مشخصات مورد نظر در تمام سایت اطمینان حاصل نمایند.

Gholab.ir به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای خرده فروشانی است که به دنبال بررسی رقبای خود در فروش محصولات مشابه هستند. به عنوان یک خرده فروش یا مصرف کننده، می توانید به راحتی قیمت محصولات مختلف را مقایسه کنید.

قلاب به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات را بر اساس بهترین قیمت ها و بر اساس خرده فروشان مرتب کنند. نتایج همچنین شامل توضیحات محصول، بررسی محصول و تصاویر مختلف از محصول هاست که به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند.

سامانه قلاب برای فروشندگان به صورت یکپارچه می باشد بدین صورت که فروشنده می تواند  بدون داشتن فروشگاه اینترنتی  و مستقیما محصولات خود را تنها با چند  قدم ساده قیمت گذاری کرده و در جدول مقایسه قرار گیرد. همچنین امکان ساخت فروشگاه مستقل در سامانه قلاب برای فروشندگان امکان پذیر می باشد. سامانه قلاب به فروشگاه های اینترنتی وب وان متصل می باشد و تنها با چند کلیک امکان افتتاح فروشگاه اینترنتی متصل به قلاب انجام می شود.

راه های ارتباطی با قلاب:

آدرس:تهران، عباس آباد،بخارست، خیابان دوم، پلاک 8، واحد 10

تلفن: 88528554-021

ایمیل: info[@]gholab.ir

 

 


11586388
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است