ورزشی 09:47 - 04 مرداد 1393
ستاره سابق رئال‌مادرید معتقد است که این تیم در فصل جابجایی تابستانی بسیار خوب عمل کرد و نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده است. او می‌گوید از این که رئال را در اوج می‌بیند بسیار خوشحال است.

بکام: رئال مدعی‌تر از فصل قبل است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید در فصل جابجایی تابستانی خوب عمل کرد و موفق شد خامس رودریگز و تونی کروس دو ستاره جام جهانی را با وجود آنکه مشتریان زیادی داشتند، جذب کند.

رودریگس در تیم ملی کلمبیا نمایش خیره کننده‌ای داشت و با زدن شش گل به عنوان بهترین گلزن جام انتخاب شد. این بازیکن جوان که به بکام آمریکا جنوبی شهرت یافته است به رویای حضور در رئال مادرید رسید و الان به روزهای خوش با این تیم فکر می‌کند.

دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است که رئال در فصل جابجایی بسیار خوب عمل کرد و با جذب کروس و رودریگس می‌تواند یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد باشد.

ستاره سابق رئال مادرید گفت: برای رئال بسیار خوشحالم چرا که این تیم در فصل جابجایی تابستانی خوب کار کرد و بازیکنان بزرگی را جذب کرد. رئال مدت‌هاست که خاستگاه بازیکنان بزرگ است. ستاره‌هایی که در تیم‌های مختلف جهان پدیده می‌شوند به رئال می‌آیند چرا که در این تیم دیده می‌شوند و افتخارات زیادی را کسب می‌کنند. رودریگس در جام جهانی 2014 برزیل نمایش بسیار خوبی داشت. او رئال را انتخاب کرد چرا که اطمینان دارد می‌تواند در این تیم پیشرفت کند.

بکام ادامه داد: تونی کروس هم خرید خوبی برای رئال بود. او نقش بسزایی در قهرمانی تیم ملی فوتبال آلمان در برزیل داشت. اطمینان دارم که رئال با جذب این دو ستاره در فصل جدید عملکرد بهتری خواهد داشت. خوشحالم که رئال در شرایط خوبی به سر می‌برد. این تیم فصل قبل موفق شد با هدایت کارلو آنچلوتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. رئال مدتها بود که رویای قهرمانی در این رقابت‌ها را داشت و در نهایت به آرزوی خود هم رسید. آنچلوتی مربی بزرگی است و ثابت کرد که توانایی‌هایی زیادی دارد. برای آنچلوتی، پرس و هواداران رئال خوشحال هستم.

ستاره سابق منچستر یونایتد در پایان سخنان خود گفت: فصل قبل برای رئال بسیار خوب بود. من با رئال موفق شدم قهرمانی در رقابت‌های لیگا را به دست آورم. این قهرمانی برای من بسیار لذت و شیرین‌بخش بود. حال فرض کنید با رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوی. بدون شک شادی خاصی برای تو خواهد بود، متفاوت با هر شادی دیگری. همواره از دیدن رئال خوشحال می‌شوم. دلم برای این تیم و شهر مادرید بسیار تنگ شده است.

انتهای پیام


4326714
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است