استانی 00:41 - 04 بهمن 1400
رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس خبر داد
ایسنا/گلستان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از برگزاری ۴۳ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی توسط هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان این شهرستان خبر داد.

اجرای ۴۳  برنامه شاخص در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب

حجت الله یوسفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حضور فعال هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان شهرستان گنبدکاووس در گرامیداشت دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که در دهه مبارک فجر برنامه های جذاب و متناسب با فضای ورزشی و روحیه جوانی را طراحی و اجرا کنیم تا علاوه بر تکریم و گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی انقلاب در انتقال مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی به جوانان سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان به ویژه شهدای ورزشکار یکی از برنامه های ما در این دهه است، افزود: دیدار با پیشکسوتان ورزشی رشته های مختلف با حضور جوانان و قهرمانان ورزشی شهرستان از دیگر برنامه های ماست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مراسم تجلیل از روسا، نواب روسای هیئت های ورزشی و دبیران سمن ها در دهه فجر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جوانان شهرستان نیز در این دهه با حضور در پایگاههای انتقال خون در طرح نذر خون شرکت خواهند کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه دیدار با ائمه جمعه، فرماندار ویژه شهرستان و مسئولان قضایی شهرستان از دیگر برنامه های ما در دهه فجر امسال است، تصریح کرد: رژه اسب سواران، رژه خودروهای مسابقات آفروید و مسابقات رالی خانوادگی جام فجر نیز از برنامه های هیئت های ورزشی ما در این ایام خواهد بود.

وی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در مناطق حاشیه ای شهر گنبدکاووس خبر داد و گفت: جشنواره بازی های بومی و محلی و همچنین برگزاری کارگاههای آموزشی حوزه ازدواج از دیگر برنامه های هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد گنبدکاووس در دهه فجر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی توسط یکی از سمن های شهرستان در این ایام صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مسابقات فوتسال کارکنان دولت نیز در این ایام به میزبانی اداره ورزش و جوانان گتبدکاووس برگزار می شود.

یوسفی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در مناطق مختلف شهرستان و نشست های تخصصی داوری درجه سه و دو در رشته های متعدد از دیگر برنامه های ما در این ایام است، گفت: ۴۳ برنامه شاخص در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سمن ها و هیئت های ورزشی گنبدکاووس طراحی شده که به مرحله اجرا می رسد.

انتهای پیام


11423595
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است