استانی 17:10 - 07 اسفند 1393
با غلبه بر تیم مرکزی در دیدار نهایی
رقابت‌های کشوری فوتسال ویژه معلولین آی‌دی با قهرمانی تیم اعزامی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان تهران پایان یافت.

تهرانی‌ها قهرمان مسابقات کشوری فوتسال آی‌دی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، میزبانی مسابقات کشوری فوتسال معلولین آی‌دی در سال 1393 را هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بر عهده داشت و در نهایت این تیم اعزامی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین تهران بود که عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

این دوره از رقابت‌های کشوری فوتسال ویژه معلولین آی‌دی با حضور تیم‌های فوتسال استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان و قم در محیطی شاد و صمیمی در سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم برگزار شد و در نهایت تیم تهران با غلبه بر مرکزی به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات که به همت هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم برگزار شد تیم‌های به شکل ضربدری با یکدیگر به رقابت پرداختند، بر همین اساس با توجه به قرعه کشی انجام شده تیم قم به مصاف مرکزی رفت و سپس تهران با اصفهان روبه‌رو شد.

ابتدا تیم فوتسال معلولین هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم با هیئت مرکزی به رقابت پرداخت، دیداری که در آن 6 گل به ثمر رسید و در شرایطی که هر دو تیم بازی مهیج و زیبایی را به نمایش گذاشتند سرانجام این تیم استان مرکزی بود که توانست با نتیجه 4 بر 2 تیم هیئت قم را شکست دهد.

بدین ترتیب اراکی‌ها نخستین تیم فینالیست این دوره از مسابقات کشوری ویژه معلولین آی‌دی نام گرفتند و با رفتن به سکوهای سالن شهدای بهزیستی قم منتظر تیم برتر دیدار حساس تیم‌های تهران و اصفهان شدند که در نهایت تیم تهران موفق به شکست حریف خود شد.

مسابقه تیم‌های تهران و اصفهان نیز جذاب و پرگل بود و هرچند با درخشش دروازه بان اصفهان همراه بود اما تیم قدرتمند تهران که از حضور بازیکنان ملی پوش خود بهره می‌برد در پایان این دیدار توانست با نتیجه 6 بر یک حریف خود را مغلوب کرده و رقیب مرکزی در دیدار نهایی شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولین برگزاری این دوره از مسابقات، بعد از انجام بازی‌های نیمه نهایی ابتدا مسابقه رده‌بندی برگزار شد و تیم‌های هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم و اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که برتری از آن تیم هیئت قم بود.

فوتسالیست‌های معلول تیم قم در این دیدار بر خلاف مسابقه قبلی با انگیزه‌تر وارد میدان شدند و در حالی که تیم هیئت اصفهان در بازی گذشته خود 6 گل از تیم هیئت تهران دریافت کرده بود در این دیدار 9 بار دروازه خود را به روی فوتسالیست‌های تیم قم بازشده دید و 9 بر یک نتیجه به نفع تیم هیئت قم تمام شد.

در بازی فینال نیز که بسیار مهیج و زیبا بین تیم‌های هیئت تهران و مرکزی برگزار شد، ابتدا تیم مرکزی با 2 گل پیش افتاد اما با توجه به بازی خوب تیم تهران به ویژه ملی‌پوشان و دروازه‌بان این تیم، در نهایت تهرانی‌ها با نتیجه 9 بر 4 تیم مرکزی را شکست داده و به مقام قهرمانی دست یافتند.

در پایان این رقابت‌ها به ترتیب به تیم‌های اول تا سوم یعنی تهران، مرکزی و قم کاپ، لوح قهرمانی و هدیه نقدی به تعداد هر نفر یک میلیون ریال اهداء شد، به تیم دوم کاپ لوح قهرمانی و هدیه نقدی به مبلغ هر نفر هفتصد هزار ریال تعلق گرفت و به تیم سوم نیز کاپ، لوح قهرمانی و هدیه نقدی به مبلغ هر نفر پانصد هزار ریال رسید، ضمن اینکه از 2 نفر از بازیکنان ملی پوش تیم‌های قم و تهران نیز تقدیر به عمل آمد.


5931577
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است