استانی 11:38 - 30 مهر 1393
تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت های ترافیکی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله مهدوی کنی در اطراف دانشگاه تهران در روز پنجشنبه خبر داد.

سرهنگ سید تیمور حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محدودیت از ساعت 12 امشب تا پایان مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر این عالم ربانی در اطراف دانشگاه تهران اعمال می شود.



وی از رانندگان خواست، خودروهای خود را در معابر این منطقه از ساعت 12 چهارشنبه شب پارک نکنند و خودروهای پارک شده در این منطقه به بیرون از محدوده ترافیکی منتقل خواهد شد.



وی محدوده ترافیکی شامل محدودیت های ترافیکی را خیابان های 16 آذر، قدس، فلسطین، بلوار کشاورز و در طول خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع چهار راه ولی عصر(عج) اعلام کرد.



حسینی اظهارکرد: پیکر مطهر این عالم ربانی پس از اقامه نماز میت برای تدفین به بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) انتقال خواهد یافت که تمهیدات ترافیکی مناسب در این منطقه نیز اندیشیده شده است.



رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیتهای ترافیکی این مراسم را شامل توقف و تردد وسایط نقلیه در این مناطق اعلام کرد و گفت: نیروهای این مجموعه در تلاش هستند تا ضمن حضور آحاد مردم شهیدپرور و ولایی تهران، این مراسم باشکوه فراوان اجرا شود.



سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه شهروندان می توانند در این ساعات از مسیرهای جایگزین برای عبور و مرور خود استفاده کنند، گفت: معمولا صبح های پنجشنبه وضعیت ترافیکی در این معابر آرام است اما نیروهای این مجموعه در تلاش هستند این محدودیتها مشکلاتی برای سایر مردم به وجود نیاورد.



پیکر پاک آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری صبح روز پنجشنبه از دانشگاه امام صادق (ع) تا دانشگاه تهران تشییع و پس از اقامه نماز میت به امامت رهبر معظم انقلاب از دانشگاه تهران به بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برای تدفین منتقل خواهد شد.



تهرام/519/1109**1565/ 605

انتهای پیام /*


5012240
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان از پرداخت بیش از 460 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون مهندسی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 37 کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی میرجاوه- زاهدان- بم به منظور شتاب بخشی به توسعه استان و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده ای توسط این اداره کل در دست ساخت است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» تغییر مدیران همان گونه که پیش بینی شده بود، پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه آغاز شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار هشترود گفت: در پی بارندگی های اخیر حدود 85 درصد از ظرفیت مخزن سد سهند پر شد و این سد به مرحله سرریز شدن رسید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته متأسفانه در شرکت سیمان دشتستان علاوه بر اینکه مدیرعامل به مدت 3 روز در هفته حضور دارد، شاهد حضور مشاوران پروازی هستیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: تاکنون بیش از 4 هزار و 500 فروند شناور تفریحی در استان به ثبت رسیده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: با کمبود 130 هکتاری زمین برای نهضت ملی مسکن گیلان در شهرهای رشت، لاهیجان، رودسر، انزلی، ماسال، فومن، سیاهکل، املش و رضوانشهر مواجه هستیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی، گفت: مدیران بانک های خراسان شمالی فرایند اعطای وام را تسهیل کنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از تخصیص 100 میلیارد تومان برای مرمت، ساماندهی و احیای اماکن تاریخی استان بوشهر خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دادستان مرکز استان گلستان گفت: برداشت خاک از گِردتپه روستای نصرآباد گرگان که رانش اراضی حاصلخیز این منطقه را در پی داشته با دستور قضایی متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است