استانی 21:26 - 07 خرداد 1401

راهکارهای توسعه روابط بوشهر با آفریقای جنوبی بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین عصر شنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر باید از همه ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شده و مسیر سرمایه‌گذاری در استان هموار شود.

وی از برنامه ریزی و تلاش برای توسعه روابط اقتصادی بوشهر با آفریقای جنوبی خبر داد و بیان کرد: سفیر ایران در آفریقای جنوبی این هفته به استان بوشهر سفر می‌کند و در همایش همکاری ایران با قطر توانمندی‌های استان بوشهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: علاوه بر این، از طریق وبینار با سفیر ایران در آنکارا توانمندی‌های استان بوشهر برای توسعه همکاری‌ها مورد بررسی قرار گرفته می‌شود.

باستین با اشاره به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با آفریقای جنوبی خاطر نشان کرد: در سفر سفیر ایران در آفریقای جنوبی به بوشهر ضمن بررسی ظرفیت‌ها راهکارهای توسعه روابط تجاری و اقتصادی بررسی می‌شود.

وی همکاری‌های مشترک بوشهر با آفریقای جنوبی را مورد اشاره قرار داد بیان کرد: آفریقای جنوبی از ظرفیت‌های مختلفی در حوزه کشاورزی، صنعتی، سرمایه‌گذاری، تجاری و صادراتی برخوردار است که توسعه همکاری با این کشور نقش مهمی در پیشرفت استان دارد.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این هفته رویدادهای مهم اقتصادی در استان رقم می‌خورد اظهار داشت: بر اساس ظرفیت‌های مهم اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری این هفته تقویت روابط تجار و فعالان اقتصادی استان بوشهر کشورهای آفریقای جنوبی، ترکیه و قطر مورد بررسی قرار می‌گیرد.


11576405
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است