استانی 12:38 - 29 فروردین 1393
سامانی در گفتگو با مهر:
اسلام آبادغرب ـ خبرگزاری مهر: فرمانده تیپ رزهی 181 اسلام آبادغرب گفت: حضور در هشت سال دفاع مقدس، به نوعی باعث پختگی بیشتر و بهتر ارتش شد، تا جایی که امروز می توانیم بگوییم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، دژی غیرقابل نفوذ و مستحکم در مقابل هر تهدیدی علیه نظام و انقلاب است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران دژی مستحکم در مقابل دشمنان نظام است

فرمانده تیپ رزهی 181 اسلام آبادغرب، پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در این شهرستان، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم شهیدپرور استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس به خوبی جایگاه و ایثارگری های نیروی های ارتشی را درک کرده اند. کرمانشاه شهری بود که در آن جنگ ناجوانمردانه رژیم بعث، شروع و در آن به پایان رسید.

سرهنگ علی سامانی گفت: برخی در اوایل انقلاب که نمی خواستند نظام روزهای کنونی را ببیند و مدام به دنبال توطئه علیه ملت بودند، طرح انحلال ارتش را مطرح می کردند و می خواستند با این کار، پایه های انقلاب مردمی ایران را تضعیف کنند که امام راحل به خوبی این توطئه را فهمید و در سخنرانی روز 28 فروردین همان سال از نیروی های ارتشی خواست که 29 فروردین به خیابانها بیایند و دوباره با مردم همراه شوند.

وی به توانایی های ارتش جمهوری اسلامی اشاره داشت و گفت: حضور در هشت سال دفاع مقدس، به نوعی باعث پختگی بیشتر و بهتر ارتش شد، تا جایی که امروز می توانیم بگوییم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، دژی غیرقابل نفوذ و مستحکم در مقابل هر تهدیدی علیه نظام و انقلاب است.

این مقام نظامی به دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا امروز اشاره کرد و افزود: در اوایل انقلاب، زمانی که دنیای استکبار هجمه ای ناجوانمرادنه به مردم و نظام آوردند و به خیال خود می توانند ریشه های نظام را بخشکانند، ارتش در کنار سپاه و بسیج با دستانی خالی و تنها با اراده و ایمان به خداوند، توانست یک تنه در مقابل جهان و مستکبران قرار بگیرد و اجازه ندهد که حتی وجبی از این خاک مقدس به دست نااهلان بیفتد.

فرمانده تیپ رزهی 181 اسلام آبادغرب اظهار داشت: از همان روز اول انقلاب ارتش در کنار امام (ره) قرار داشت و امروز نیز مفتخریم که سرباز ولایتیم و آماده جانباری برای خاک و نظام هستیم.

سامانی در پایان گفت: بی شک توانایی که امروز در ارتش داریم، به هیچ وجه قابل قیاس با روزهای نخستین انقلاب نیست. امروز ارتش ایران در زرمه نیروهای کارآمد و قدرتمند دنیا قرار گرفته است.


3510695
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله رئیسی دقایقی پیش به همراه تعدادی از وزرای دولت در جریان دومین دور از سفرهای استانی دولت وارد ساری شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران درباره محدودیت های ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه اطلاعیه صادر کرد.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله جوادی آملی در پاسخ به استفتائی اعلام کرد: تعطیلی روز شنبه، علاوه بر روز جمعه، مانعی ندارد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: طرح آرامش در راستای پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر، در مناطق آلوده و جرم خیز استان مرکزی اجرایی شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 از اعزام 4 ایستگاه آتش نشانی به منظور اطفای حریق در کارگاه تولید تابلو و نمایشگرهای LED در محور شهید رجایی خبر داد و گفت: دود غلیظ در آسمان شهرری مربوط به آتش سوزی گسترده در کارگاه تولیدی بود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: بهار امسال 65 درصد از سطح منبع آبی فصلی تالاب کویری میقان اراک با حجم بارندگی مناسب آبگیری شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» پرچم متبرک به نام امام الرئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در کنار مزار شهید گمنام در بوستان فدک به اهتزاز درآمد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» به مناسبت هفته شهرکرد، خبرگزاری تسنیم استان چهارمحال و بختیاری چند دهه مجاهدت علمی و اجتماعی آیت الله دهکردی را روایت می کند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان برای محرومان و نیازمندان خانه می سازد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است