استانی 13:39 - 03 آبان 1393
با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم
با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان در مسجد میرزا علی اکبر اردبیل برگزار شد.

مجلس بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام بهزاد پیش از ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد:  آیت‌الله مهدوی کنی تمام عمر خود را در راستای پیشبرد اهداف پیامبر اکرم (ص) و تعالی دین و اسلام صرف کرده است و از 18 سالگی وارد عرصه سیاست شده‌اند که هر زمان و هر کجا که انقلاب اسلامی نیاز به یاری داشت در صحنه حضور پیدا کرد.

وی افزود: وقتی که منافقان کوردل نخست وزیر و رئیس جمهور را بعد از انقلاب به شهادت رساندند حضرت امام راحل در جمله‌ای خطاب به آیت‌الله مهدوی کنی فرمودند: وزارت کشور از وزارتخانه‌های وسیع و بسیار مهم است، که در رأس آن آیت‌الله مهدوی واقع شدند.

بهزاد ادامه داد: حضرت آیت‌الله مهدوی کنی شخصیتی بود که هم در امور دینی و هم در امور دنیوی در نزد همه قابل اعتماد بوده است و حضرت امام راحل نیز فرمودند که حسن تدبیر و مدیریت در ایشان نمایان است.

وی تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی کنی با احداث دانشگاه امام صادق (ع) بزرگترین خدمت را به نظام کرده است که این دانشگاه جزو ضروریت نظام و انقلاب است و افراد متخصص را به عنوان دست‌اندرکاران آینده نظام تربیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد در پایان سخنان خود گفت: مهمترین رزق معنوی عزاداری امام حسین (ع) آشنایی با معارف و خصوصیات دین است و باید سعی کنیم در این ایام با مرام و مسلک امام حسین (ع) بیشتر آشنا شویم.


5034856
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است