استانی 15:52 - 10 آبان 1393
دقایقی پیش
دقایقی پیش با حضور معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه ساختمان نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد.

ساختمان نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان‌جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه در این مراسم اظهار کرد: 27 نمایندگی در مناطق آزاد از جمله کیش و قشم وجود دارد.

حسن قشقاوی تصریح کرد: تجهیز این نمایندگی برای روابط بین‌الملل تاثیرگذار است.

وی با اشاره به بازارچه‌های مرزی خراسان جنوبی گفت: تمام این بازارچه‌ها خیلی فعال نیستند و در برخی مکان‌ها این بازارچه‌ها فعال است.

معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای 400 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان است، ادامه داد: با استفاده از این مرز باید صادرات و واردات در استان فعال شود که این صادرات و واردات می‌تواند از نظر علمی و اقتصادی باشد.

قشقاوی با بیان اینکه ما می‌توانیم در تامین برق استان فراه افغانستان کمک کنیم، گفت: در ادامه جاده فراه نیز می‌توانیم فعال باشیم.

وی ابراهیمی را رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی معرفی کرد و افزود: در این نمایندگی تایید اسناد از جمله اسناد دانشجویی انجام می‌شود و نیاز به رفتن به تهران یا مشهد وجود ندارد.

معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه کسب اطلاعات مردم خراسان جنوبی در تمام دنیا را مهم دانست و اضافه کرد: این افراد باید به استان معرفی شوند.

قشقاوی خاطرنشان کرد: در دیپلماسی عمومی نیز باید فعال باشیم و اخبار دیپلماسی کشور را به مردم برسانیم.


5091510
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است