استانی 17:43 - 23 مرداد 1399
ایسنا/یزد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه از پرداخت قریب ۳۱۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و همچنین مشاغل خانگی با بیش از ۶۶۰ فرصت شغلی در شهرستان خبر داد.

پرداخت 315 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پایدار در ابرکوه

«ناصر زارع» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، اظهار کرد: سهمیه ابرکوه در این خصوص مبلغ ۱۰۶ میلیارد ریال بوده که از اواخر سال ۹۶ تاکنون طی برگزاری چندین جلسه کمیته فنی و کارگروه اشتغال، تعداد ۳۵۱ طرح به مبلغ حدوداً ۳۸۰ میلیارد ریال مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی عنوان کرد: از مجموع طرح‌های مصوب، تاکنون به ۳۰۸ طرح اشتغال‌زا، مبلغ ۳۰۲ هزار و ۵۰۵ میلیون ریال از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت شده که با بهره‌برداری و تکمیل آن‌ها ۵۲۱ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

زارع خاطرنشان کرد: در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی از سال ۹۶ تاکنون تعداد هزار و ۳۹ مجوز مشاغل خانگی در کلیه رشته‌ها در شهرستان صادر شده که به تعداد ۱۰۰ طرح، مبلغ ۱۱ هزار و ۹۱۰ میلیون ریال پرداخت و در مجموع زمینه اشتغال ۱۴۱ نفر را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: در سال جاری دولت از کسب‌وکارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا نیز حمایت کرده و از سهم ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار کشوری برای واحدهای آسیب‌دیده از کرونا، ۹۲۶ میلیارد تومان به استان یزد تعلق گرفته است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در رابطه با عملکرد ابرکوه در پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا، افزود: براساس آمار یک‌هزار و ۵۵۱ پرونده کسب‌ و کار آسیب‌دیده در رسته‌های مختلف با حدود یک هزار و ۷۱۴ نفر اشتغال به بانک‌ها معرفی شدند.

زارع اضافه کرد: از میان متقاضیان معرفی شده، تاکنون ۲۶۱ پرونده به میزان دو میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است و مابقی در دست بررسی برای دریافت تسهیلات هستند.

انتهای پیام


10665871
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است