استانی 23:54 - 26 دی 1396
شامگاه سه شنبه؛
دماوند- شامگاه سه شنبه و هم زمان با برودت هوا، بارش برف در شمال شرق استان تهران آغاز شد.

بارش برف در شمال شرق استان تهران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه و هم زمان با برودت هوا، بارش برف در شهرستان های دماوند و فیروزکوه و بخشی از پردیس آغاز شد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون دمای هوای دماوند ۵ درجه زیر صفر، فیروزکوه ۴ درجه زیر صفر و پردیس ۲ درجه زیر صفر است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش  برف در محورهای هراز و فیروزکوه آغاز شده است.

سرهنگ سیاوش محبی خاطرنشان کرد: شهروندان برای تردد درمحورهای کوهستانی شرق استان تهران زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱  اطلاعات راه‌های استان را دریافت کنند.

وی از آمادگی عوامل پلیس راه شرق استان تهران در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.


9641087
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون میراث فرهنگی استان بوشهر از تخصیص 30 میلیارد تومان برای اجرا طرح های عمرانی و مرمت بافت تاریخی بوشهر خبر داد و گفت: در این مجموعه تاکنون 95 ساختمان آن در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل و ایجاد 4 شعبه تجدیدنظر جدید در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اجرای شبکه آبیاری و زهکشی گیوی با تامین اعتبارات لازم از محل های مختلف در چند سال اخیر سرعت گرفته و تکمیل و بهره برداری آن ضمن ایجاد تحول اقتصادی در شهرستان کوثر، جهش تولید محصولات زراعی و باغی را در جنوب استان به دنبال خواهد داشت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان توضیحاتی را در خصوص کمپ ماده 16 زنجان ارائه کرد و گفت: تا پیش از احداث کمپ جدید، زنجان فاقد کمپ ویژه معتادان متجاهر بود.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وجدان بشریت را بیدار کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» شهردار کرج گفت: امیدواریم با حضور معاون حقوقی رییس جمهور اختلاف بین شهرداری کرج و دانشگاه خوارزمی در خصوص تکمیل خطوط مترو کرج حل شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» بارندگی های رگباری روز گذشته موجب آب گرفتی معابر و خیابان های روستای محمدعلی پهلوان در حاشیه شهر بجنورد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که در حین ارتکاب سرقت با ضربه چاقو اقدام به قتل یک نوجوان 16 ساله کرده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ شناسایی و دستگیر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری هرمزگان از تحویل 227 دستگاه ماشین آلات راه سازی وارداتی به ارزش بیش از 22 هزار میلیارد ریال از بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر به سازمان اموال تملیکی با اجرای رأی دیوان عدالت اداری در یک هفته اخیر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است