استانی 20:26 - 11 فروردین 1394
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از اقامت یک میلیون و 761 هزار و 100 گردشگر در اماکن اقامتی این استان خبر داد.

اقامت یک میلیون و 761 هزار زائر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی، رجبعلی لباف خانیکی اظهار داشت: از این تعداد گردشگر یک میلیون و 555 هزار و 796 نفر در مشهد اقامت داشته و مابقی در سایر شهرهای استان اسکان یافته‌اند.

وی گفت: ضمن اینکه در همین مدت یک میلیون و 548 هزار و 604 گردشگر نیز از آثار تاریخی و فرهنگی و نیز جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

لباف خانیکی ادامه داد: ظرفیت اقامت کل استان در هر شب 245 هزار نفر است که در همین ارتباط تمام دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، زائران و مسافران نوروزی بسیج شده‌اند.

وی ادامه داد: در این میان اماکنی مانند آرامگاه فردوسی، بنای هارونیه، آرامگاه خیام، آرامگاه عطار و عمارت خورشید در کلات بیشترین بازدیدکنندگان را داشته‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و زائران امام هشتم (ع)، نظارت بر تاسیسات گردشگری در این استان به صورت جدی دنبال می‌شود و تاکنون 2 هزار و 628 مورد نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری استان نیز انجام شده است.


6120077
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است