استانی 00:33 - 08 تیر 1401

تخریب و توهین ها در فضای مجازی آفت وحدت و انسجام شده  است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامی داشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در روستای احمد آباد ورامین برگزار شد گفت: در سال ۶۰ جریان لیبرال و وابسته به غرب آنقدر شهید بهشتی را تخریب کردند و شایعه پخش کردند که حتی برخی بسیجیان بر علیه ایشان موضع می‌گرفتند و مانند زمان امیرالمؤمنین علیه السلام که در شام بر اثر تبلیغات مسموم معاویه ایشان را لعن می‌کردند این شخصیت بزرگواری را لعن و نفرین می‌کردند.

وی افزود: سم پاشی و تخریب‌ها در تاریخ انقلاب از همان ابتدا بر علیه چهره‌های انقلاب و یاران امام خمینی آغاز شد و امام راحل در مورد شهید بهشتی فرمودند: که مظلومیت شهید بهشتی هر انسانی را متأثر می‌کند.

محمودی با اشاره به پیام و درس عبرت گرفتن از رخدادهای دهه شصت گفت: در زمان فعلی هم دشمنان و در رأس آنها منافقین تولید کننده پیام‌های مخرب و دروغ بر علیه ایران و شخصیت‌های ارشد نظام هستند که لازم است در این رابطه هوشیار باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: برخی رسانه‌ها که از خارج از کشور مواجب گیر شده اند اکنون روی به تخریب به دولت انقلابی و برخاسته از متن مردم آورده است و بدانیم ابزار تبلیغی دشمن بسیار قوی است و هجمه اعتقادی و بدبینی علیه ارکان نظام را برای جوانان به وجود آورده اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به اینکه دشمن اعتقاد ایرانیان را هدف قرار داده است و اظهار داشت: امروز باید خیلی دقت کنیم که جبهه حق کجاست و صاحبان قلم و اندیشه باید به اصول مبانی و حقانیت انقلاب اسلامی را بیان کنند تا تشخیص حق و باطل برای نسل جوان آسان شود.

وی افزود: دشمنان ما هر زمانی که ناتوان شدند و نتوانستند به نظام اسلامی ضربه‌ای بزند روی به ترور دانشمندان، شخصیت‌ها و مردم عادی آوردند و خون‌های امثال شهیدان بهشتی رسوا کننده جریان‌های مختلف معاند می‌باشد.

محمودی با تقدیر از خدمات ریاست جمهوری و دولت گفت: خیلی‌ها موفقیت نظام اسلامی را نمی‌خواهند و باید دولتمردان مانند شخص ریاست جمهوری در میان مردم باشند تا حاشیه‌های مختلف کم گردد و هم مشکلات مردم حل شود و همه مسئولین بدانند که امروز روز بازی‌های سیاسی نیست و در عمل باید اثبات شود که مسئولین با مردم هستند

وی در پایان تخریب‌ها و توهین‌ها در فضای مجازی آفت وحدت و انسجام ملی دانست و تصریح کرد: چرا عده‌ای در فضای مجازی روی به تخریب هدف دار بر علیه خدمتگزاران مردم می‌کنند و در این خصوص باید سران قوه این فضای مجازی که رها و بی در و پیکر است را با قانون محکم سر و سامان دهند.


11608506
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است