ورزشی 16:09 - 03 مرداد 1393
از سوی بازیکن جدید عنوان شد؛
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس برای من افتخار است و با خیلی از شماره هشت‌های پرسپولیس از جمله علی کریمی تماس گرفتم و از آنها رخصت طلبیدم.

تماس شماره 8 جدید پرسپولیس با علی کریمی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دغاغله در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پوشیدن پیراهن پرسپولیس به تنهایی خودش یک افتخار بزرگ است که نصیب من شد و در این میان برخی شماره‌ها در پرسپولیس هستند که ارزش مضاعفی دارند، به جهت اینکه به تن بزرگان تاریخ باشگاه و فوتبال ایران بودند. یکی از این پیراهن‌ها، شماره 8 است که افتخار می‌کنم من را لایق پوشیدن آن می‌کنند.

 

وی افزود: می‌دانم که باید تلاش بسیاری بکنم که شایستگی پوشیدن شماره 8 را داشته باشم. هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس از این جهت مطمئن باشند که بیشتر از هر زمانی انرژی خواهم گذاشت.

 

مهدی دغاغله ادامه داد: برای پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس با تعداد زیادی از پیشکسوتان این باشگاه که این پیراهن را پوشیده بودند تماس گرفتم تا از آنها رخصت بگیرم. بازیکنانی که همیشه از دیدن فوتبال آنها لذت می‌بردم. در این ارتباط نیز با علی کریمی تماس داشتم و با ایشان گفتگو کردم و برای پوشیدن شماره 8 پرسپولیس اجازه و رخصت خواستم که او هم واقعا برخورد صمیمانه و بزرگوارانه‌ای با من داشت و حرف‌های روحیه بخشی را عنوان کرد و من به او گفتم که یکی از الگوهای من در بازی فوتبال بوده و هست.

 

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: در این ارتباط با بزرگان دیگری مثل ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی و تعداد دیگری از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه پرسپولیس تماس داشتم و از آنها هم رخصت و هم روحیه گرفتم. از همینجا از کلیه بازیکنان، بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس برای پوشیدن این پیراهن و شماره 8 رخصت می‌گیرم.

 

دغاغله در پایان افزود: برای فصل جدید انگیزه زیادی در تیم وجود دارد و همه ما امیدواریم هواداران را به خواسته‌شان که همانا قهرمانی است برسانیم. من هم تمام تلاش خودم را می‌کنم تا با رهایی از این مصدومیت، هر چه زودتر به تمرینات گروهی ملحق شوم.


4323168
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است