ورزشی 00:22 - 19 تیر 1393
جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که شکست 7 بر یک مقابل آلمان در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۴ کاملا هم نتیجه بدی نبوده است.

اسکولاری: شکست 7 بر یک کاملا هم بد نبود/ نمی‌توانم خوردن 4 گل در 6 دقیقه را توضیح دهم

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیز فیلیپه اسکولاری با تأکید بر اینکه شکست 7 بر یک مقابل آلمان کاملا هم بد نبود، هواداران این تیم را خشمگین کرد.

نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2014 برزیل بدترین شکست تاریخ یک تیم میزبان در این مسابقات بود اما اسکولاری در نشست خبری امروز تلاش کرد تا بر نقاط روشن تیمش نگاه کند.

اسکولاری در این باره گفت: این اولین بار پس از سال 2002 است که برزیل به نیمه‌نهایی رسیده است. شکست بدی خوردیم بدتر از آنچه می‌توانستیم تصور کنیم اما این نتیجه کاملا هم بد نبود. آن قدر بد بودیم که توانستیم به نیمه‌نهایی جام‌جهانی برسیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم در آن 6 دقیقه چه اتفاقی افتاد که چهار گل خوردیم. اگر می‌توانستیم توضیحی منطقی برایش پیدا کنم، این کار را می‌کردم اما الان نمی‌دانم. از انتخاب ترکیب اصلی تیمم ناراحت نیستم.

اسکولاری در خصوص آینده خود در تیم ملی این کشور خاطرنشان کرد: اکنون باید روی بازی شنبه شب در رده‌بندی فکر کنیم و کسب مقام سوم برای برزیل را تضمین کنیم. بعد از آن با فدراسیون صحبت خواهم کرد تا بفهمم تصمیم آنها برای آینده چه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این بازیکنان جوان هستند و بنابراین باید به بازی کردن برای برزیل ادامه دهند تا رشد کنند. حداقل 70 درصد آنها برای جام‌جهانی 2018 به تیم ملی دعوت خواهند شد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.


4200294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است