استانی 07:57 - 02 آذر 1399

وجود سکونت گاه‌های غیر رسمی آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی شامگاه شنبه درجلسه کار گروه اجتماعی و فرهنگی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه باید جلوی تگدی گری دراستان گرفته شود، گفت: زیبنده زنجان نیست که متکدیان در نقاط مختلف این استان حضور داشته باشند.

وی زنجان را شهر شعور و شور حسینی اعلام کرد و یاد آورشد: وجود متکدیان شهر را نازیبا و زشت می‌کند و باید مردم هم از کمک به این افراد خودداری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه وجود سکونت گاه‌های غیر رسمی آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، گفت: باید ستاد بازآفرینی شهری برای ایجاد و توسعه زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و درمانی در این مناطق برنامه ریزی ویژه داشته باشد.

نافچی برفعال شدن دفاتر تسهیل گری در سکونت گاه‌های غیر رسمی در استان تاکید کرد و یاد آورشد: کلیت ساماندهی سکونت گاه‌های غیر رسمی درستاد بازآفرینی شهری مطرح شودو یک کار اساسی و مهم دراین خصوص انجام شود و اعتبارات لازم برای فعال شدن دفاتر تسهیل گری مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید عدالت آموزشی برای تمام دانش آموزان فراهم شود، گفت: سه ماه از سال تحصیلی می‌گذرد و درصد زیادی از دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی ندارند و باید از ظرفیت فرمانداران برای جذب خیرین استفاده شود تا تجهیزات آموزشی هوشمند دراختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، تصریح کرد: عادلانه نیست که عده‌ای از دانش آموزان از برنامه درسی عقب بیفتند و این عقب ماندگی به افق آینده تحصیلی دانش آموزان آسیب می‌زند.

نافچی با بیان اینکه ارگانی های از ظرفیت نیروی انسانی خود برای کمک به دانش آموزان نیازمند استفاده کند، ابراز داشت: همه دستگاه ها و ارگان ها باید برای کمک به رفع مشکلات تحصیلی دانش اموزان اقدام کنند.

وی بر لزوم تقویت اجرای طرح مواسات و همدلی دراستان تاکید کرد: نباید دانش آموزی به علت نبود گوشی هوشمند از تحصیل محروم شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، برلزوم تقویت طرح قرآنی در زندان‌های استان تاکید کرد و گفت: زندانیان باید درست زندگی کردن را از قرآن بیاموزند.

نافچی با بیان اینکه باید کرونا را با هم شکست بدهیم، گفت: اغنا سازی جامعه مورد توجه قرار گیرد ودراین زمینه رسانه ها تلاش کنند و سرتیر تمام رسانه‌ها و سایت خبری رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و درخانه ماندن باشد.


10820437
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است