استانی 15:12 - 10 بهمن 1393
نماینده ولی فقیه در استان البرز:
کرج – ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی را صدور ارزشهای انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و گفت: این نامه یک حرکت فرهنگی راهبردی است.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین 'سید محمد مهدی حسینی همدانی ' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: این نامه که با فصاحت و بلاغت خاصی همراه بود چهره ناب اسلام محمدی (ص) را در اختیار جوانان اروپایی و آمریکایی قرار داد.



وی با بیان اینکه جوانان اروپایی و آمریکایی تنها مورد خطاب نامه مقام معظم رهبری در این نامه نیستند، ادامه داد: این نامه پر از رمزهایی است که جوانان ایران اسلامی نیز باید به آنها توجه کنند زیرا در این نامه تهدیدها به فرصتی برای صدور انقلاب اسلامی تبدیل شد و کسانی که کار فرهنگی می کنند باید آن را بیشتر مورد توجه قرار دهند.



امام جمعه کرج در ادامه فلسطین را یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این موضوع مهم جهان اسلام پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مورد تاکید رهبران انقلاب اسلامی ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری نیز بوده است و به یاری خدا و با رصد روحیه و هیجان مردم فلسطین و لبنان اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک است .



خطیب این هفته نماز جمعه کرج در ادامه به سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشور و دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهارداشت: خطری که انقلاب را امروز تهدید می کند انحراف از آرمانهای انقلاب است.



وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی موازنه سیاسی جهان را بهم زد ، ادامه داد: هرحرکت آزادی خواهانه و روشنگری در جهان ریشه در انقلاب اسلامی دارد و دشمنان به دنبال آن هستند که در مقابل این الگوی نجات بخش ملت ها بیاستند.



حسینی همدانی تاکید کرد: امروز هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی است و دشمنان با صرف هزینه های سنگین تبلیغاتی به دنبال انحراف نسل سوم و چهارم انقلاب در فهم دقیق انقلاب و تطهیر رژیم طاغوت هستند.



امام جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه باید جوانان را با فعالیت های فرهنگی با انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کرد ، یادآورشد: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن روحیه استکبار ستیزی ملت های مسلمان هستند و اگر از داشته هایمان قدری عقب بنشینیم، خوشحال می شوند اگرچه امروز به فضل پروردگار و به رغم تهاجم ها تحریم ها و فتنه ها کمترین خدشه ای به روحیه آرمان خواهی ملت بصیر ایران اسلامی وارد نشده اما باید مراقب بود .



وی اضافه کرد: عده ای تلاش کردن تا در فتنه 88 مشکلاتی را برای کشور بوجود آورند اما مردم بصیر ایران اسلامی محکمتر و باصلابت تر از همیشه ایستادگی کردند .



نماینده ولی فقیه در استان البرز، اسلام هراسی را یکی دیگر از حربه های دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: آنان برای رسیدن به هدف خود حتی به کشتار انسانهای بی گناه نیز دست می زنند و با توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) تلاش هایی را انجام داده اند اما هربار ناموفق بوده اند .



تقوای الهی و پرهیزاز تجمل گرایی از دیگر موضوعات خطبه های این هفته نماز جمعه بود که امام جمعه کرج به آنها پرداخت و همچنین غیرت را یکی از رفتارهای مهم انسانی دانست که فطرتا در انسان ها است و شاخصه شجاعت بشمارمی رود .



وی غیرت ملی را احساس مسوولیت در برابر مشکلات کل کشور عنوان کرد و سه نکته مهم غیرت را شناخت دقیق و صحیح از هویت خود انسان ، ممانعت از ورود به حریم شخصی دیگران ، جلوگیری از ورود به بیگانه به حریم خودی خواند .



جچت الاسلام حسینی همدانی همچنین در خطبه اول نماز جمعه با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (س) به بیان زندگینامه و سیره آن حضرت پرداخت و بمناسبت این روز از تلاش های خادمان حرم کریمه اهل بیت (س) که در مصلی کرج حضور داشتند، تقدیر کرد.



2818 / 1200

انتهای پیام /*


5734981
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است