ورزشی 09:51 - 04 مرداد 1393
تکواندو نونهالان جهان - باکو؛
در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان که در باکو جریان دارد، 5 نماینده ایران امروز شنبه به دیدار رقبای خود می‌روند.

پنج نماینده ایران در روز سوم به میدان می‌روند/ نونهالان کشورمان در صدر

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات پنجشنبه گذشته به میزبانی آذربایجان در سالن ملی ژیمناستیک شهر باکو آغاز شد. این سالن یکبار هم سال 2011 میزبان رقابتهای انتخابی المپیک در بخش جهانی بود که معتمد و کرمی موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

امروز شنبه در سومین روز این مسابقات سه تکواندوکار در بخش دختران  و دو نماینده در بخش پسران از تیم ملی کشورمان به مصاف رقبای خود می‌‍روند. در وزن 47- کیلوگرم بانوان که 34 تکواندوکار حضور دارند، هانیه قلی‌زاده دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده صربستان و رومانی مبارزه می‌کند. یکی از تکواندوکاران فیلیپین یا ترکیه حریف سوم قلی‌زاده هستند.

هانیه بخشی تکواندوکار وزن 51- کیلوگرم نیز دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده فنلاند و مصر مبارزه می‌کند. در این وزن 27 تکواندوکار حضور دارند که بخشی برای صعود به نیمه نهایی در صورت کسب اولین پیروزی، دور سوم باید با یکی از تکواندوکاران ترینیداد و توباگو، فرانسه، لهستان یا لبنان پیکار کند.

در وزن 55- کیلوگرم بانوان هم 27 تکواندوکار حضور دارند که مبینا بابالو نماینده کشورمان دور نخست با "هیبا الوماری" از اردن مبارزه می‌کند و سپس به مصاف برنده برزیل و مقدونیه خواهد رفت. یکی از تکواندوکاران کرواسی، استرالیا یا مولداوی حریف دور سوم بابالو هستند.

در بخش پسران و در وزن 53- کیلوگرم احمدرضا درویشی در اولین دیدار باید با "اسپاسوفکسی" از مقدونیه مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده هند می‌رود. در این وزن 37 تکواندوکار حضور دارند.

امیرحسین کولیوند در وزن 57- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه فیلیپین یا سوئد پیکار می‌کند. در این وزن هم 31 تکواندوکار حضور دارند که کولیوند در صورت پیروزی در اولین پیکار باید با یکی از تکواندوکاران ازبکستان، لبنان، لهستان یا آلمان برای رسیدن به نیمه نهایی مبارزه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تا پایان دومین روز این مسابقات تیم نونهالان ایران با 3 مدال طلای مهلا مومن‌زاده، ستاره چابکی و دنیا محمدی، 2 نقره شاهین شیاسی و ابراهیم صفری و یک برنز محمدحسین زاهدی در صدر جدول توزیع مدال‌ها ایستاده است.

پنخستین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با حضور 576 تکواندوکار از 63 کشور روز پنجشنبه در باکو آغاز شد و فردا یکشنبه به پایان می‌رسد.


4326846
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است