بازار 17:53 - 17 اردیبهشت 1399

خشکشویی آنلاین پاکلین

امروزه با افزایش پیشرفت تکنولوژی در جوامع و استفاده از تلفن های هوشمند، بسیاری از نیاز‌هایی که پیش ‌تر فقط از طریق تعامل به شیوه سنتی و با مراجعه به محل مربوطه، امکان‌ پذیر بود، هم اکنون به طور آنلاین و به سهولت امکان پذیر است.

از صرفه جویی در هزینه و زمان که بگذریم، استفاده از سرویس ها با تکنولوژی نو، برای مردم لذت‌ بخش است و این یکی دیگر از برتریهای خدمات آنلاین نسبت به شیوه های سنتی است.

با رویکرد بهبود کیفیت زندگی با کمترین هزینه و زمان،‌‌‌پاکلین به عنوان اولین سرویس خشکشویی آنلاین پاکلین آماده سرویس دهی به کلیه مناطق تهران است.

شستشوی با کیفیت از اساسی ترین و مهمترین ویژگی های یک خشکشویی مناسب به شمار می رود. یک خشکشویی باید سرویس هایی از قبیل خشکشویی، شستن، اتوکشی، رنگرزی، لکه برداری، تمیز کردن چرم و ... را با بهترین کیفیت ارائه کند. طبیعتا این امر‌تنها با استفاده از مرغوب ترین و به روزترین مواد و ماشین آلات امکان پذیر خواهد بود. تیم ما با کامل ترین و به روز ترین سرویس خشکشویی،‌ بهترین کیفیت را برای شما فراهم کرده است.

تصور کنید با تمام خستگی‌ها و دغدغه‌های روزمره به خانه برگشته‌اید و با سبد لباس‌های کثیف و صندلی پر از لباس‌های چرک مواجه می‌شوید یکبار تمام مراحل جداکردن لباس‌های متفاوت و فرایند شستن لباس‌ها تا آویزان کردن لباس‌های خیس، جمع کردن لباس‌های خشک شده و در آخر اتو کردن آن‌ها را در ذهنتان مرور می‌کنید و دنیا دور سرتان می‌گردد، اگر بعضی از لباس‌ها لک شده باشند هم که مسئله چند برابر سخت می‌شود. پرده‌ها را کنار می‌زنید و گرد و خاک روی آنها شما را به سرفه می‌اندازد. روی تخت‌تان دراز می‌کشید و بوی کثیفی بالش و ملافه حال‌تان را بد می‌کند. به این فکر می‌کنید که سر و وضع زندگی‌تان دیگر هیچ‌وقت مرتب نخواهد شد و با کسالت گوشی‌تان را برمی‌دارید تا وقت‌تان را تلف کنید که لوگوی اپلیکیشن پاکلین را می‌بینید. حالا نوبت چوب جادوی شماست که همه‌ی لباس‌ها و منسوجات کثیف شما را ببرد، بشوید و بیاورد!

پاکلین با استفاده از جدیدترین روش های علمی و مدرن ترین ابزارهای شستشو و خشکشویی صنعتی، لباس‌ها و منسوجات شما را پاکیزه تحویلتان می‌دهد و خستگی را از شما می‌گیرد.

با خشکشویی آنلاین پاکلین تمام دغدغه‌های جدا کردن لباس‌های رنگی از غیررنگی، استفاده از شوینده‌های مختلف برای هر لباس، چروک‌هایی که باز کردن آن‌ها ساعت‌ها زمان می‌برد و لکه‌هایی که راهی برای پاک کردن‌شان نیست از بین می‌رود. در این روش نیازی به انجام هیچ کار دشواری نیست تنها باید اپلیکیشن پاکلین را نصب کنید و درخواست شستشوی لباستان را ثبت کنید،

رضایت مشتریان

برای رفاه حال مشتریان، خشکشویی اینترنتی پاکلین با سرویس دریافت و تحویل،‌ در زمان تعیین شده لباس ها را دریافت، با بهترین کیفیت شسته و مطابق آدرس ثبت شده به شما تحویل می دهد.

 

قیمت مقرون به صرفه از پارامترهای مهم برای انتخاب یک سرویس خشکشویی آنلاین است. تیم ما با قیمت بسیار رقابتی به ازای هر سفارش، اعتبار اولیه ده هزار تومان و با هدف رضایت هر چه بیشتر مشتریان قدم بر می دارد. کلیه خدمات خشکشویی آنلاین پاکلین،با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در تمام مناطق 22 گانه در اختیار شهروندان تهرانی قرار دارد.

 

استفاده از  اپلیکیشن پاکلین بسیار آسان است و نیازی به آموزش رسمی مشتریان ندارد.(جهت ثبت نام شماره تماس خود را وارد کنید. کد ثبت نام به همراه لینک دانلود اپلیکیشن به موبایل شما ارسال می گردد.)

 

بدین ترتیب شما می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید. کافیست روی گزینه سفارش جدید کلیک کنید تاریخ و ساعت دریافت لباس را مشخص کنید و در ادامه تاریخ و ساعت تحویل لباس ها را  وارد نمایید.

با وارد نمودن آدرس، سفارش شما ثبت شده و تیم پشتیبانی برای تایید سفارش با شما تماس گرفته و در تاریخ مقرر برای دریافت لباس ها مراجعه خواهد کرد. دریافت و تحویل لباس ها رایگان می باشد و شما فقط هزینه خشکشویی را پرداخت خواهید کرد.

خدمات خشکشویی

اساسا، هدف ما ارائه خدمات اتوشویی و خشکشویی با یک کلیک است. به محض این که "سفارش" را در اپلیکیشن ثبت کردید، تیم ما آماده است تا در تاریخ و ساعت تعیین شده در آدرس ثبت شده لباس های کثیف شما را دریافت و آنها را در عرض یک یا دو روز تمیز تمیز، رایگان درب منزل یا محل کارتان تحویل نماید.

 

 


10518083
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است