استانی 17:34 - 30 بهمن 1398

برنامه محوری یکی از اولویت‌های مهم برای توسعه استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: طرح آمایش سرزمین یکی از محورهای برنامه‌ریزی برای توسعه استان است.

وی تصریح کرد: توسعه استان را بر اساس برنامه‌ریزی و برنامه محوری ترسیم کردیم و برای رسیدن به اهداف در این مسیر، تعامل، همکاری و همت مدیران اجرایی ضروری است.

گراوند با بیان اینکه مسیر توسعه استان با برنامه محوری هموارتر می‌شود گفت: برنامه‌ریزی برای انجام مفاد و محورهای طرح آمایش سرزمین از سوی دستگاه‌های اجرایی ضروری است و می‌تواند یک فرصت خوب برای توسعه استان باشد.

استاندار بوشهر با تأکید بر برنامه محوری در مسیر توسعه استان خاطرنشان کرد: عدم برنامه محوری علاوه بر اینکه موجب می‌شود به نتایج موردنظر در حوزه کاری نرسیم، هزینه‌های زیادی هم برای سازمان‌ها خواهد داشت.

وی بر لزوم بررسی دقیق سند آمایش سرزمین توسط دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: اهداف و برنامه‌های مدیران اجرایی استان در حوزه‌های مختلف باید بر اساس سند آمایش سرزمین باشد، لذا مدیران باید به صورت دقیق نسبت به مطالعه سند مذکور اقدام کنند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توسعه، امنیت و آبادانی برای کشور را به دنبال خواهد داشت و حضور پرشور و گسترده پای صندوق‌های رأی، یک تکلیف دینی، ملی و انقلابی است.


10402149
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است