استانی 12:50 - 01 اردیبهشت 1393
با نواختن زنگ سلامت
برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با نواختن زنگ سلامت در دبیرستان صدیقه کبری آغاز شد.

اجرای برنامه‌های هفته سلامت در  کهگیلویه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمدهاشم طاعتی در آیین نخستین روز از هفته سلامت که پیش از ظهر امروز با نواختن زنگ سلامت در دبیرستان صدیقه کبری دهدشت برگزار شده بود، با اشاره به شعار "یک عمر سلامت با خودمراقبتی" اظهار داشت: مرکز بهداشت و درمان شهرستان با رویکرد ارتقای بهداشت عمومی برنامه‌هایی در هفته سلامت در نظر گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه؛ خودمراقبتی را به معنای توانایی هر فرد با دانش و مهارت خود برای سلامتی عنوان و تصریح کرد: برنامه‌های پیش‌بینی در طول هفته حول محور شعار هفته سلامت می‌چرخد.

طاعتی با اشاره به روز شمار این هفته توانمندسازی نوجوانان و جوانان برای خودمراقبتی را عنوان نخستین روز از هفته سلامت خواند و اضافه کرد: در راستای توانمندسازی گروه‌های هدف شامل نوجوانان و جوانان، برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

این مسئول ابراز داشت: رسانه به عنوان مروج فرهنگ خودمراقبتی و نهادها و پایگاه‌های مردمی کانون‌های خودمراقبتی در ارتقای سلامت جامعه نقش دارند.

طاعتی پاکسازی نمادین سطح شهر با همکاری شهرداری و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را از جمله برنامه‌های نخستین روز از هفته سلامت در شهرستان برشمرد.

معاون بهداشتی مرکز بهداشت کهگیلویه اجرای ورزش صبحگاهی در ادارات، عیادت از بیماران و برگزاری همایش پیاده‌روی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده این مرکز عنوان کرد.

به گفته طاعتی در یکی از روزهای هفته در همایشی از دوستداران سلامت تجلیل خواهد شد.

طاعتی در پایان از برپایی ایستگاه‌های سلامت در شهر دهدشت خبر داد و خاطرنشان کرد: بنرهایی مرتبط با شعار هفته سلامت در میادین اصلی شهر نصب شده است.


3537656
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است