بازار 12:06 - 25 شهریور 1399

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا و پیکاپ ویزا

بهتر است همین ابتدا بدانید که تحصیل در کانادا، کار راحتی نیست و اگر قصد این کار را دارید بایستی تلاش کنید. شما بایستی به افسران ویزای کانادا ثابت کنید که می توانید همه ی هزینه های مربوط به تحصیل، اقامت و همین طور خرج روزانه خود را دارید می توانید از پس آنها بربیایید. در کنار این موارد شما باید شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا را داشته باشید. توجه کنید که سعی نداشته باشید که مدرک دروغین و غیر واقعی برای ویزای تحصیلی کانادا ارائه دهید.

  برای مشاهده مدارک برای ویزای تحصیلی کانادا کلیک کنید.

 

نکته ی دیگری که برای اخذ این نوع ویزا وجود دارد سن متقاضی و همین طور معدل 3 سال آخر آنها می باشد که نباید کمتر از 16 باشد. بنابراین اگر این شرایط را دارید برای پیکاپ ویزای کانادا اقدام کنید و در صورت دریافت ویزا برای خرید بلیط هواپیما به کانادا اقدام کنید.

شرایط اخذ پیکاپ ویزای کانادا برای تحصیل

 

شاید با کار بتوانید ویزای تحصیلی کانادا را بگیرید اما هنگام تحصیل و اقامت در کانادا دچار مشکل می شوید. بنابراین با داشتن مدارک واقعی برای پیکاپ ویزای کانادا اقدام کنید و بعد از دریافت ویزا برای خرید بلیط هواپیما هر چه سریعتر اقدام کنید.

 

نکته مهمی که وجود دارد و بهتر است بدانید این است که پذیرش یا فاند به معنای اخذ ویزا نمی باشد. این به این معنا می باشد که امکان دارد در مدرسه یا دانشگاهی در کانادا پذیرش شده باشید اما به شما ویزا داده نشود. بنابراین اگر این شرایط را دارید برای پیکاپ ویزای کانادا اقدام کنید و در صورت دریافت ویزا برای خرید بلیط هواپیما به کانادا اقدام کنید. در ادامه این مطلب و بخش های بعدی این مطلب درباره مباحث زیر مطالبی شرح خواهیم داد تا شما بیشتر آشنا شوید.

 

  • شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا

 

  • ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان

 

  • مراحل اخذ ویزای تحصیلی کانادا

 

  • هزینه ویزای تحصیلی کانادا

 

  • مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی کانادا

 

  • ویزای تحصیلی کانادا تضمینی

 

  • تمدید ویزای تحصیلی کانادا

 

  • سوالات متداول ویزای تحصیلی کانادا

 

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا به 2 دسته طبقه بندی می شوند. این دو دسته شامل ویزای دانش آموزی و ویزای دانشجویی می باشد. برای اخذ ویزای دانش آموزی و ویزای دانشجویی کانادا، باستی یک سری شرایط تعیین شده را داشته باشید. شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا به این صورت است:

 

1.شرایط اخذ ویزای دانش آموزی کانادا:

مهمترین شرط برای اخد ویزای دانش آموزی کانادا این است که افراد بایستی تمکن مالی داشته باشند. شما بایستی به افسران سفارت کانادا ثابت کنید که علاوه بر اینکه می توانید تمام هزینه های مدرسه را پرداخت کنید، توانایی پرداخت زندگی روزانه و اقامت را نیز دارید. نکته ی دیگریکه وجود دارد این است که برای پذیرش و ثبت نام در مدارس کانادا نیازی به داشتن مدرک آیلس نیست زیرا که افراد می توانند در مدرسه مورد نظر دوره های آموزش زبان را بگذرانند.

افراد متقاضی ویزای تحصلی کانادا در سته دانش آموزی که سن کمتر از 18 سال دارند بایستی یک فردی که مقین کانادا می باشد را به عنوان سرپرست خود معرفی کنند.

2. شرایط اخذ ویزای دانشجویی کانادا (تحصیل در کالج):

ویزای دانشجویی کانادا به دو صورت وجود دارد یکی تحصیل در کالج و دیگری تحصیل در دانشگاه. اولین شرط مهم برای دریافت ویزای دانشجویی کانادا نیز تمکن مالی است. شما بایستی توانایی مالی برای پرداخت هزینه های زندگی، اقامت و شهریه کالج  را داشته باشید. اگر وقفه زیادی در تحصیل خود نداشته باشید می توانید دوره های آموزش زبان خود را در کالج خود بگذرانید. شما می توانید در کالج تا مقطع کارشناسی به تخصیل خود ادامه دهید. در صورت داشتن این شرایط می توانید برای پیکاپ ویزای کانادا اقدام کنید و در صورت دریافت ویزا سریعا برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

قیمت ویزای کانادا چقدر است؟

 

همانطور که در مطالب قبل گفته شد قیمت ویزای کانادا به مواردی مثل نوع ویزای کانادا بستگی دارند. هر یک از نوع های ویزای کانادا قیمتی متفاوت دارند. به طور مثال قیمت ویزای تضمینی کانادا با ویزای سوپر کانادا قطعا متفاوت است و همین طور شرایط اخذ ویزای کانادا نیز با یکدیگر متفاوت است. کلا یکی از هزینه هایی که بایستی برای مهاجرت به کانادا پرداخت کنید، قیمت ویزای کانادا می باشد. بعد از گرفتن ویزای کانادا شما بایستی هزینه ای برای خرید بلیط هواپیما نیز در نظر بگیرید.

 

افرادی که قصد دارند برای همیشه به کشور کانادا مهاجرت کنند بایستی ویزای مخصوص مهاجرت را تهیه کنند یا افرادی که قصد دارند برای تحصیل به این کشور بروند بایستی ویزای تحصیلی تهیه کنند و یا افرادی که برای گردشگری به این کشور قرار است سفر کنند نیز بایستی ویزای توریستی دریافت کنند.

به طور کلی برای اینکه بتوانید وارد خاک کانادا شوید بایستی ویزا دریافت کنید. کلا ویزا به این معنی می باشد که شما اجازه ورود به این خاک را دریافت کرده اید. شما نسبت به هدفی که از رفتن به خاک کانادا دارید بایستی ویزا تهیه کنید. و قیمت ویزای کانادا بستگی به نوع آن دارد. البته توجه کنید برای رفتن به خاک کانادا فقط به ویزای کانادا نیاز ندارید بلکه به بلیط هواپیما نیز نیاز دارید. در این مطلب قصد داریم شما را با هزینه ویزای تضمینی کانادا و هزینه پیکاپ پاسپورت کاناد آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

هزینه ویزای تضمینی کانادا

یکی از انوع ویزای کانادا، ویزای تضمینی کانادا می باشد. این نوع از ویزا نیز شامل ویزای توریستی کانادا می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. برای دریافت این ویزا مانند ویزا های دیگر باید یا به صورت آنلاین یا به صورت حضوری اقدام کرد. قیمت ویزای کانادا در این مدل نیز با مدل های دیگر متفاوت است. بعد از دریافت ویزا بایستی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید، برای این کار نیز هم می توانید به صورت آنلاین وهم  می توانید به صورت حضوری اقدام کنید.

 

همه ی مراحلی که بایستی برای درخواست ویزا انجام دهید را نیز برای این مورد نیز باید طی کنید. برای درخواست این نوع ویزا مراحل درخواست ویزای کانادا، مدارک مورد نیاز خود را تجرمه می کنید و دعوتنامه مورد نیاز خود را نیز تهیه می کنید، سپس در سایت ثبت نام آنلاین، درخواست خود را برای این نوع ویزا ارسال می کنید. قیمت ویزای کانادا نیز در همان زمان مشخص خواهد شد.

نام این نوع ویزا، ویزای تضمینی می باشد زیرا اگر در خواست فرد متقاضای برای اخد ویزای کانادا رد شود، تمام هزینه هایی که برای آن پرداخت کرده بود، برگرداننده می شود. یعنی این نوع ویزا مبلغی که برای قیمت ویزای کانادا پرداخت شده را به فرد بازمیگردد و همه چیز را به عهده می گیرد. در این موارد تا قبول نشدن درخواست برای تهیه بلیط هواپیما اقدام نکنید.

 

هزینه پیکاپ پاسپورت کانادا

یکی از کشورهایی که امکان ارائه خدمات پیکاپ ویزا را دارد، کانادا می باشد. بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا برای صرفه جویی در زمان، بعد از اینکه مراحل مربوز به اخذ ویزا را انجام دادند، ممکن است سفر به کانادا برایشان مقدور نباشد، در چنین مواردی مهاجرت به کانادا برای این کار یک کارگزار قابل اعتماد پیدا کرده است و مدارک و پاسپورت خود را برای آن شخص ارائه می دهد که آن را به کنسولگری در کشور واسطه بفرستد. بعد انجام این کار برای تهیه بلیط هواپیما اقدام کنید.

این کشور واسطه بعد از اینکه کارهای لازمه را برای ویزای متقاضی انجام داد برای وی می فرستد. سفارت کانادا در دبی و استانبول جزو کشورهایی هستند که پیکاپ پاسپورت کانادا را به افراد متقاضی ارائه می دهند. قیمت ویزای کانادا و پیکاپ آن برای ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی متفاوت است. بعد از دریافت ویزا برای تهیه بلیط هواپیما اقدام کنید.

 

 


10717222
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است