استانی 18:50 - 04 تیر 1397

همایش کشوری آموزش فیزیک در شیراز برگزار می شود
به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کمیته علمیهمایش فیزیک و محیط زیست عصر دوشنبه در نشست خبری همایش، گفت: هدف اصلیبرگزاری این کنفرانس آشنایی معلمان با جدیدترین روش های تدریس، آشنایی معلمان و مدرسان با تازه های علمی فیزیک ،تاثیر علمی فیزیک در زندگی اجتماعی اقتصادی ، آشنایی همکاران و تبادل نظر دبیران است.

فرهنگ کریمی با بیان اینکه این کنفرانس از ۵تا ۸ شهریور ماه ۹۷ در دانشگاه شیراز برگزار می شود افزود : در این کنفرانس ها به طور میانگین ۷۰۰ همکاران از تمام کشور شرکت می کنند.

وی اظهار داشت: اصلی که در کنفرانس ۱۹ به نسبت ۱۸ کنفرانس قبلی نمود بیشتری دارد این است که این کنفرانس به سمت کاربردی بودن رفته است .

دبیر کمیته علمی این همایش عنوان کرد: هدف ما از انتخاب محورهای این کنفرانس این است که معلمانی که در این جلسات شرکت می کند اندوخته های علمی و تدریسی خود را افزایش دهند تا نمود آن درکلاس درس دانشآموزان دیده شود .

کریمی گفت: این کنفرانس مخصوص رشته های فیزیک و محیط زیست نیست و همه رشته ها میتوانند در آن کنفرانس شرکت کنند و مقاالت خود را ارائه دهند و محور سخنرانان به نحوی انتخاب شده است که حتی افراد عادی می توانند از گفته ها و سخنرانی ها استفاده کنند.

وی افزود: هر ساله تقریبا به طور متوسط حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ مقاله به کنفرانس می رسد که ۶۰ داور از تمام کشور این مقالات را بررسی می کنند.

دبیر کمیته علمی با اشاره به اینکه در این کنفرانس ۱۰ سخنرانی علمی و حدود ۴۰ مقاله اجرا می شود افزود: در کنار برگزاری کارگاه های علمی علاقه مندان می توانند از غرفه های آزمایشگاهی دیدن کنند.

کریمی گفت: با توجه به پتانسیل علمی که دبیران فیزیک استان فارس و پتانسیل دانشگاه شیراز دارد امیدوار است کنفرانس نوزدهم با کیفیت بسیار نسبت به کنفرانس های قبلی برگزار شود و ارزش شیراز به عنوان پایتخت ادب و فرهنگ حفظ شود .

در ادامه این نشست دبیر کمیته اجرایی گفت: ما تاکنون پیش بینی ۷۰۰ نفر مهمان از سراسر کشور را داشتیم که تا این لحظه ۲۹۱ نفر ثبت نام کردند که خراسان رضوی ، آذربایجان غربی و شرقی بیشتر از استان های دیگر بوده است. 

زهرا علی اکبری با بیان اینکه برای اولین بار است که برای این کنفرانس پیش بینی اسکان خانوادگی شده استافزود: بین ۵۰ تا ۷۰ اسکان خانوادگی در دانشگاه پیش بینی شده است.


9822586
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان محیط زیست گفت: واحد های صنعتی باید به مسئولیت های اجتماعی خود برای بهبود وضعیت محیط زیست به ویژه در حوزه درختکاری توجه کنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: در دولت سیزدهم روند اجرای حدنگاری زمین های کشاورزی از 4 به 54 درصد رسیده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان دولت 15 هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت های بیمارستانی افزوده می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر ساماندهی مد و لباس کشور گفت: با توجه به ظرفیت کاشان در منسوجات مقرر شد کاشان محور جشنواره ملی طراحی پارچه و منسوجات سنتی باشد .
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به ساخت بزرگترین انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از برنامه ساخت 50 خانه هلال در سال جاری با کمک دهیاری ها خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: مردم ایران در نمایش دلبستگی به مردم مظلوم غزه بیش از 160 میلیارد تومان کمک نقدی کردند که هلال احمر نسبت به جمع آوری و ارسال این کمک ها اقدام کرده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق ابهت پوشالی استکبار جهانی را لرزاند و آنها را بیش از گذشته در نمایش اقتدار خود متزلزل کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دختران قهرمان دومین دوره مسابقات بین المللی گرگان جونیور مشخص شدند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کاشتن به عنوان پایتخت گل محمدی در جهان معرقی می شود، گفت: "بورس گلاب" در کاشان نهادینه می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است