استانی 15:16 - 06 مرداد 1393
اسماعیلی:
زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد اقامه نماز جمعه زنجان گفت: نماز عیدفطر در 14 مصلای سطح استان زنجان برگزار می شود.

نماز عیدفطر در 14 مصلای استان زنجان برگزار می شود

حکمعلی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر در زنجان در ساعت 8 صبح خواهد بود افزود: ستاد برگزاری نماز عید فطر استان آمادگی کامل برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز عید فطر در مصلای‌های استان را دارد.



وی ادامه  داد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر نماز عید فطر  در استان صورت گرفته است و درب مصلاهای استان از اذان صبح برای حضور مردم مومن زنجان باز بوده و نیروها جهت ارایه خدمات به نمازگزاران آماده خواهند بود.



اسماعیلی افزود: نماز عید فطر در شهر زنجان در مصلای پیامبر اعظم(ع) و به امامت حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان  اقامه خواهد شد.



رییس ستاد اقامه نمازجمعه زنجان افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اتوبوس رانی زنجان و حومه ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان در  روز  عید فطر آماده ارایه خدمات به شهروندان خواهد بود و نمازگزاران می‌توانند در نقاط مختلف شهر از خدمات ناوگان حمل و نقل اتوبوسی برای حضور در محل مصلی شهر زنجان استفاده کنند.


4348643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است