استانی 13:27 - 11 فروردین 1399
ایسنا/یزد فرماندار مهریز اعلام کرد: تردد در شهر مهریز فقط از بلوار امام خمینی(ره) امکان پذیر است و مسیر میانکوه و کنجکوه از محدوده سیل‌بند مسدود شده است.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در باغشهر تاریخی مهریز

«رضا زارع زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان مهریز با موضوع طرح فاصله‌گذاری اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا(ممنوعیت سفر و تردد غیر ضروری) در مهریز برگزار شد و تصمیماتی نیز در این باره اتخاذ شد.

وی ادامه تعطیلی کلیه اصناف غیرضروری شهرستان پیرو مصوبات جلسات قبل را تا بیستم فروردین ماه تمدید کرد و افزود: با عنایت به تعیین ضرب الاجل یک روزه جهت بازگشت کلیه مسافران به موطن اصلی خود در ستاد و قرارگاه ملی مبارزه با کرونا، طرح ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرستان از بامداد روز شنبه نهم تا بیستم فروردین ماه با مسئولیت نیروی انتظامی ، پلیس راه و همکاری ناحیه مقاومت بسیج طبق مصوبه شورای تامین اعمال می‌شود.

فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: مسیر دهستان میانکوه و مسیر کنج کوه( در محدوده سیل‌بند مهریز) نیز تا بیستم فروردین ماه مسدود شده است، گفت: تحت هیچ شرایطی محدودیت توزیع سوخت و تعطیلی جایگاه سوخت رسانی و افزایش قیمت در سطح شهرستان مهریز وجود ندارد لذا شهروندان مهریزی به هیچ شایعه ای توجه نکنند.

زارعزاده در پایان نیز گفت: امسال روز سیزده به در نخواهیم داشت و مسیر روستاهای ییلاقی و همچنین تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های مهریز محدود و مسدود است.

انتهای پیام


10462944
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است