ورزشی 10:48 - 04 آذر 1394
فوتبال استقلال و نفت تهران امروز آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را برگزار می کنند.

خودزنی منصوریان در تختی
به گزارش افکارخبر، آبی پوشان پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز ساعت ۱۵:۲۰ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف شاگردان منصوریان می روند.



شاگردان مظلومی صدرنشین لیگ برتر هستند مدعی اول قهرمانی نیم فصل به شمار می روند.



براین اساس آنها علاوه بر حضور مقتدرانه در لیگ برتر نگاهشان به قهرمانی در جام حذفی هم است تا در این جام هم به موفقیت برسند.



استقلالی ها قصد دارند پس از ۲۳ سال دومین تیمی باشند که در یک فصل هر دو جام را کسب کرده است.



آنها برای رسیدن به هدفشان کار سختی مقابل شاگردان منصوریان دارند.



استقلال در این بازی همه ملی پوشانش را در اختیار دارد و به غیر از محمدرضا خرسندنیا مصدوم با همه توانش به دیدار نفت خواهد رفت.



شاگردان مظلومی بعد از پیروزی مقابل تیم های شهرداری سمنان و فولاد خوزستان پا به این مرحله گذاشتند.



در آن سوی میدان زردپوشان تهرانی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و در جایگاه دوازدهم قرار دارند، آنها فقط ۲ برد تاکنون کسب کردند، شاید بازگشت ایمان مبعلی به عنوان مهندس نفت بتواند برگ برنده منصوریان در این بازی باشد.



منصوریان با لشگری از مصدومان مواجه است: سید جلال حسینی، کارلوس سانتوس و علیرضا عزتی همچنان مصدوم هستند ضمن اینکه ایمان مبعلی، عباس بوعذار و پیام صادقیان آسیب دیدگی های جزئی دارند.



به هر حال بعید است که نفت بتواند استقلال را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود اما رقابت های حذفی جام شگفتی ها است و شاید شاگردان منصوریان بتوانند خلق شگفتی کنند و استقلال را در این مرحله حذف کنند.



آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی به سال ۹۲ بر می گردد که با هدایت پرویز مظلومی، شاهین بوشهر را در ضربات پنالتی شکست داد،‌ وحید طالب لو در آن زمان گلر شاهین بود و رقابت جذابی با سید مهدی رحمتی داشت.



تیم نفت تهران نیز فصل گذشته به فینال این رقابت ها راه یافت اما مغلوب ذوب آهن شد و در آخرین لحظات دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند.



علیرضا منصوریان چهره ویژه این بازی است چرا که مقابل تیم سابقش استقلال قرار می گیرد.



به هر حال باید دید منصوریان می تواند تیم محبوبش را شکست دهد یا نه!



همچنین نفتی‌ها بعد از برد مقابل تیم های دیانای باقر شهر و پدیده مشهد به این مرحله رسیدند.



گفتنی است، برنده این دیدار باید به مصاف تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی برود.

7426009
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت، وقتی صحبت از شرافت تیم هایی که برابر استقلال بازی دارند می شود، یعنی نمی خواهند این تیم قهرمان شود.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم ملی هاکی ایران با بدرقه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم قزاقستان شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» محمد فتوحی در مسابقات شمشیربازی جام جهانی مادرید مقابل حریف فرانسوی خود شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» غیبت غیرموجه در جام تختی، تاوانی سنگین برای کشتی گیرانی که مجوز شرکت در این رقابت ها را دارند، به همراه خواهد داشت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در شبی که رونالدو و یارانش شروعی رؤیایی را برابر رقیب اصلی شان در لیگ حرفه ای عربستان رقم زدند، زردپوشان ریاض باز هم موفق به کسب پیروزی مقابل الهلال نشدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست سابق تیم فوتبال مس کرمان که تیمش در سال 99-1398 به خاطر یک گل به لیگ برتر صعود نکرد، درخواست پاکسازی کامل فساد از فوتبال را مطرح کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: امیدواریم ملاحظات حرفه ای را همکاران ما در فدراسیون های دیگر بپذیرند و رعایت کنند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، کار این تیم برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر سخت تر از استقلال است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان فصل گذشته سری A با قبول تساوی در فلورانس، یک بازی بدون بردن دیگر به کارنامه اش در فصل 24-2023 اضافه کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در برخورد با فساد مصمم هستیم و بعد از اعلام نظر مقامات قضایی بر اساس آیین نامه های انضباطی و اخلاقی فدراسیون تصمیم گیری می کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است