استانی 12:09 - 05 شهریور 1393
صبح امروز/
دشتی-خبرگزاری مهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتی از افتتاح و اجرای 20 پروژه عمرانی با اعتبار 76 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

20 پروژه عمرانی در دشتی اجرا وافتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی صبح چهارشنبه در آئین افتتاح واجرای این پروژه ها اظهار داشت:این پروژه ها شامل آغاز عملیات اجرایی 12 گلزار شهید، افتتاح 3گلزار شهید و افتتاح 5 طرح هادی روستایی در سطح شهرستان می باشد که مبلغ 76 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود:امروز به طور همزمان آغاز عملیات اجرایی گلزارهای شهدا روستاهای زیارت،کنخک کورا،چاه حسین جمال،میانخره،سنا،بنیاد،گلستان،کلل،حناشور و چهله شروع و 3گلزار شهید در شهر زلزله زده شنبه،روستای چارک وکردوان سفلی با اعتبار8میلیارد ریال افتتاح شد.                           

حسینی ادامه داد:همچنین 5طرح هادی روستای چاهگاه،امام آباد،باغان،کردلان،درویشی وشهر شنبه با اعتبار 68 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد:در این 5 روستا حدود 70 هزار متر مربع  آسفالت وهفده هزارو540 متر مربع پیاده رو سازی صورت گرفته که تحول خوبی در روستاها ایجاد شده است.

حسینی اضافه کرد:با توجه به زلزله بیستم فرودین ماه سال 92 در بخش شنبه وطسوج در روستاهای ذکر شده هزارو61 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده است.

80پروژه عمرانی در دشتی افتتاح واجرا می شود

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی نیز در حاشیه افتتاح پروژه ها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:در هفته دولت امسال 80پروژه عمرانی با اعتبار 200میلیارد ریال واجرا وافتتاح می شود.

حمید بردستانی افزود:از این تعداد 23پروژه عملیات اجرایی آنها آغاز ومابقی پروژه ها نیز با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

وی افتتاح 4مرغداری ،پست 400برق کیلو ولت خورموج،گاز رسانی به ناحیه صنعتی و کارخانه گچ جزیره،پارک بانوان،6طرح هادی،3گلزارهای شهدا،7طرح عمران شهری و7طرح بهداشتی درمانی را از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت عنوان کرد.

بردستانی همچنین از آغاز عملیات اجرایی 12 گلزار شهید ،خیابان علمی کاربردی خورموج ،4خانه بهداشت روستایی وپارک محله بادوله خبر داد.


4578135
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر تدوین برنامه آموزشی استان براساس سند تحول، یکی از کلیدی ترین نکات سند را تغییر نقش مدیران مدارس دانست و در ادامه از تلاش برای تأمین مالی 256 پروژه آموزشی نیمه تمام خبرداد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: با ورود به موقع، یک کمپ اعتیاد با 15 بیمار پلمب و برای متولی آن پرونده قضایی تشکیل شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: برای مبارزه با قاچاق سوخت علاوه بر نظارت های سراسری، نظارت های کاملاً مکانیزه را بر جایگاه ها اعمال می کنیم. دوربین های پلاک خوان را در سطح جایگاه ها نصب کردیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می کرد با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و دستگیر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، گفت: در فروردین ماه امسال 21 پرونده سقط جنین به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده که 20 مورد منجر به صدور مجوز شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای کشور گفت: سالانه حدود 425 میلیون تن کاغذ در جهان تولید می شود که سهم کشور ما در این فرآیند یک میلیون و 600 هزار تن است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» جام زرین هگمتانه خشایارشاه به مناسبت هفته میراث فرهنگی از امروز 29 اردیبهشت و به مدت یک ماه در موزه تخت جمشید، به نمایش گذاشته شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از ثبت ملی 980 اثر تاریخی استان مرکزی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است