استانی 13:50 - 30 آبان 1393
امام جمعه موقت سربیشه:
امام جمعه موقت سربیشه گفت: سرنوشت کشور به مذاکرات هسته‌ای گره نخورده است.

سرنوشت کشور به مذاکرات هسته‌ای گره نخورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، حجت‌الاسلام محسن قاسمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به انتفاضه فلسطین اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی شکست خورده هتک حرمت مسجدالاقصی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: گروه‌های مختلف از پیر و جوان و زن و مرد در برابر سربازان مسلح اسرائیلی می‌ایستند تا پیام مظلومیت خود را به جهان برسانند.

امام جمعه موقت سربیشه یادآور شد: هدف اصلی انتفاضه و قیام مردمی فلسطین، پایان بخشیدن به تجاوزات اشغالگرانه رژیم فاسد صهیونیستی است.

قاسمی‌پور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 ادامه داد: نتیجه این مذاکرات سوم آذرماه سال جاری اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه گروهی فکر می‌کنند سرنوشت کشور به نتیجه این مذاکرات گره خورده است، گفت: این تفکر اشتباه بوده و نتیجه آن اگر پیروزی یا بن‌بست باشد در سرنوشت کشور هیچ نقشی ندارد.

امام جمعه موقت سربیشه با اشاره به مناسبت روز دوشنبه سوم آذرماه که همزمان با ورود اسیران کربلا به شام است،‌ افزود: یکی از مصیبت‌های بزرگ واقعه عاشورا مسئله اسارت اهل‌بیت امام حسین(ع) و در رأس آنها امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بوده است.

قاسمی‌پور با بیان اینکه در هفته پیشرو مناسبت سالروز دستور تأسیس بسیج مستضعفین را توسط امام راحل داریم، اضافه کرد: طرح حلقه‌های صالحین که بسیج اجرا می‌کند سیاست خوبی است که نشانه به‌روز بودن بسیج است.


5233084
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است