فرهنگی‌هنری 17:37 - 05 بهمن 1393
کوتاه از صدا و سیما؛
تهران-ایرنا- برنامه زنده «سینما اکران» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما در ایام دهه فجر هر شب ساعت 21 ویژه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر روی آنتن می رود.

به گزارش روز یک شنبه گروه فرهنگی ایرنا، فرشید نوابی سردبیر و تهیه کننده برنامه سینما اکران گفت که این برنامه در سی و ششمین بهار انقلاب، هر شب از برج میلاد ساعت 21 به صورت زنده و مستقیم اخبار و رویدادهای جشنواره بین المللی فیلم فجر را پوشش تصویری می دهد.



وی ادامه داد: برنامه سینما اکران با استقرار دکور در برج میلاد به گفت و گو با عوامل فیلم های اکران شده در همان روز جشنواره پیرامون آن فیلم و اقتصاد سینما می پردازد.







** قناعت در کسب و کار



برنامه 'روزی پاک' فردا به قناعت در کسب و کارخواهد پرداخت.



حجت الاسلام صالح نیا استاد دانشگاه و امام جمعه غرب تهران فردا مقوله نقش قناعت در افزایش برکت رزق وروزی را می کند و به این پرسش که چرا برخی مانند گذشته در کسب و کار خود آن طور که باید قناعت ندارند پاسخ می دهد.



این برنامه به تهیه کنندگی علی البرزی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 06:05 به مدت 25 دقیقه ازرادیو اقتصاد پخش می شود.



برنامه 'روزی پاک' به تبیین آثار و برکات کسب روزی حلال در زندگی می پردازد.







** بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در برنامه چهار چهار دو



عملکرد تیم ملی فوتبال ایران و بحث واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در برنامه چهار چهار دو امشب در شبکه رادیویی جوان بررسی می شود.



در برنامه 'چهارچهار دو' با حضور امیر عابدینی از مد یران ورزشی کشور ، محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل90 ،حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال مسائل مختلف بررسی می شود.



برنامه 'چهارچهار دو' کاری از گروه جوان و ورزش شبکه جوان است که به طور زنده یکشنبه هر هفته از ساعت 21 پخش می شود.







** معرفی کشاورزان نمونه



برنامه 'کشاورزی محور توسعه' فردا به معرفی کشاورزان نمونه خواهد پرداخت.



محسن رحیمی کشاورز نمونه استان خراسان شمالی روستای مانه و سملقان در سال 93 در برنامه فردا به علاوه بر اقتصادی کردن کشاورزی در خصوص رمز موفقیت خود در تولید 2.5 برابری پنبه نسبت به دیگر پنبه کاران نیز می پردازند.



در طول برنامه مهدی رضا زاده گزارشی تحلیلی از موانع توسعه کشاورزی در ایران ارائه می دهد. همچنین گزارشی از قابلیت های کشاورزی در روستای آهو در استان مرکزی، به سمع شنوندگان رادیو اقتصاد می رسد.



این برنامه به تهیه کنندگی مهرگان سواد کوهی دوشنبه ساعت19:05 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.



برنامه 'کشاورزی محور توسعه' به منعکس کردن آخرین رویداد های کشاورزی ایران می پردازد.







** برنامه تحلیلی – ورزشی زاویه دو ساله شد



برنامه زنده تحلیلی – ورزشی زاویه، کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه پنج سیما امشب 5 بهمن ماه 21:40ساعت با دو موضوع بررسی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا و دومین سالگرد این برنامه روی آنتن می رود.



شهرام راد تهیه کننده برنامه تحلیلی – ورزشی زاویه گفت: تحلیل و بررسی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2015 و نتایج تیم ملی فوتبال کشور امشب با حضور افشین پیروانی و فرامرز ظلی کارشناس و مفسران فوتبال مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.



راد ادامه داد: امشب در ابتدای برنامه به مناسبت دومین سالگرد برنامه زاویه آیتم های ویژه ایی خواهیم داشت ، پشت صحنه ، گزیده ای از برنامه های پخش و... بخش های این برنامه است.



بنابر این گزارش ، برنامه تحلیلی – ورزشی زاویه کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه 5 است که یکشنبه شب ها ساعت 21:40 با اجرای مهدی واعظی برای علاقمندان به موضوعات ورزشی پخش می شود.



جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا است که در کشور استرالیا از تاریخ ۱۹ دی تا ۱۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۳ برگزار می شود.



فراهنگ**9187**1027

انتهای پیام /*


5698912
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است