فرهنگی‌هنری 16:32 - 02 مرداد 1393
در آستانه روز جهانی قدس؛
تهران- ایرنا- جامعه اسلامی کارمندان با ابراز تاسف از کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی، این اقدام ددمنشانه صهیونیست ها را محکوم کرده و خواستار حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی جامعه اسلامی کارمندان، این تشکل صنفی و سیاسی در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.



جامعه اسلامی کارمندان در ادامه بیانیه آورده است: در آستانه روز جهانی قدس رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی جنایات فجیعی را از هوا و زمین علیه مردم بیگناه و مظلوم فلسطین و غزه مرتکب شده که تاکنون صدها کودک، زن و سایر شهروندان را در نوار غزه به شهادت رسانده و هزاران مجروح برجای گذاشته است.



این بیانیه می افزاید: متأسفانه این جنایات وحشیانه در انظار و جلوی چشمان سازمان های بین المللی صورت می گیرد که فقط دم از حقوق بشر می زنند و حمایت حامیان غربی بویژه آمریکا این شیطان بزرگ هر روز ابعاد فجیع تری به خود می گیرد.



جامعه اسلامی کارمندان در ادامه بیانیه آورده است: در آخرین جمعه ماه رمضان مردم ایران و مسلمانان و آزادگان حامی مردم مظلوم فلسطین در جهان با قلبی اندوهبار از جنایات خونبار صهیونیست های ددمنش اعتراضشان را علیه این جنایتکاران به جهانیان نشان خواهند داد.



این بیانیه می افزاید: جامعه اسلامی کارمندان همگام با کارمندان سراسر کشور و سایر اقشار برای محکوم کردن جنایتکاران رژیم صهیونیستی، حامیانش و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تظاهرات روز جهانی قدس شرکت خواهد کرد.



فردا روز جهانی قدس است و نهادها و سازمان ها و وزارتخانه های مختلف برای حضور در راهپیمایی میلیونی این روز اعلام آمادگی کرده اند.



سیام**7261**1436

انتهای پیام /*






4317355
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است