استانی 17:34 - 23 مرداد 1399
به پاس رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی؛
ایسنا/خوزستان ورزشکار خوزستانی مسافت شهرستان مسجدسلیمان تا استان تهران را به پاس رشادت های سردار شهید قاسم سلیمانی پیاده روی می کند.

ورزشکار خوزستانی مسافت مسجدسلیمان تا تهران را پیاده‌روی می‌کند

ساسان کریمی، دارنده ۱۴ مدال طلای شنای جهان و پرافتخارترین ورزشکار شنای کارگران جهان، در اقدامی فرهنگی ورزشی مسیر مسجدسلیمان تا تهران را برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و به پاش رشادت های این شهید والا مقام، پیاده روی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا،  کریمی از امروز (پنجشنبه) کار خود را از آرامگاه شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان آغاز کرد و  پس از استراحت در اهواز و حضور در قطعه شهدای بهشت آباد اهواز و ادای احترام به این شهیدان، ادامه مسیر پیاده روی را طی خواهد کرد. کریمی قرار است، این مسیر را در مدت ۹ تا ۱۲ روز طی کند.

او امروز با بدرقه امام جمعه مسجدسلیمان، فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و همچنین معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش خوزستان، کار خود را شروع کرد.

همچنین افشین جمال پور از پیشکسوتان ورزش خوزستان و مسئول مجموعه ورزشی استخر آزادی اهواز، به عنوان حمایت کننده از این اقدام فرهنگی ورزشی، تمام طول مسیر پیاده روی را در کنار کریمی خواهد بود. 

انتهای پیام


10665864
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است